Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1428 ggr
AnneN
0

Go´morron fredag 12/8

Go´morron alla läsare Skrattande

Lyckades däcka några timmar på soffan igårkväll så inatt glömde John Blund att hälsa på mig med sitt sömnpulver Obestämd annars hade jag nog legat och sovit gott ännu denna tid på dygnet!

Idag kommer vovvarna att få en rätt så lugn dag hemma med husse för jag och en kompis ska åka ner till Umeå och vara modeller för en dag där Skrattande Lite nervöst känns det då jag annars inte är direkt van att posera inför en kamera, men det ska bli riktigt roligt för där blir vi sminkade och får hjälp med att styla håret, kläder får vi dock hålla med själva så jag har rotat igenom hela garderoben i jakt på något snyggt som passar + varit på skorea i stan och fyndat finskor Förvånad Jag som annars inte brukar vara så brydd över hur jag ser ut så länge kläderna är något sånär hela och rena… Vilket påminner mig om att jag måste leta fram nål & tråd för att laga en söm på ett linne och klädroller för att få bort katthåret som inte vill försvinna från kläderna vid tvätt.

Då vi blivit fotade klart så ska vi försöka hitta nån bra restaurang i Umeå för att äta lite gott och lyxigt innan vi styr hemmåt igen Glad

Hoppas ni alla får en underbar fredag Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

AnneN, låter som en supertrevlig dag! Jag ska själv vara "modell" för min kompis, får se med hur det går, då jag inte alls är van heller att posera framför en kamera haha :) Dock får jag styla och sminka mig själv och då ha egna kläder ;)
Men det blir nog roligt för dig! Vi vill gärna se smakprov sen ;)

Idag blir det inte mycket här, fredag = fredagsmys!
Det är mer höstväder än sommarväder ute :/ Jag som är så lättfrösen med, jaja:P

Ha en toppendag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Morsning korsning!

Härligt Anne, låter som att du kommer få en riktigt lyxig dag Skrattande Hoppas ni får det jätte trevligt.

Jag ska snart ut med hundarna en sväng, får se om det är för varmt för att gå en långpromenad eller hur vädret känns. Är det för varmt får det bli lite godissök när vi kommer in.

Sen blir det till att jobba heela den långa helgen, Fred,Lörd & Sönd natt. Sen imorgon ska vi till svärföräldrarna och äta våfflor med hemmagjord hjortronsyld Glad Gött!

Ha en underbar dag allihopa!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Kickilu
0

God morgon allihopGlad

Här jobbas det. Snart första veckan avklarad efter semestern.

Anne, jag tror du får det toppen. Jag var på en sån dag med min dotter fast i Stockholm. Har aldrig blivit så nöjd med kort någonsin tidigare.

Hoppas på en helg med hypfsat väder efter några dagar med skyfall. Svampskogen väntar….

[Trojasmatte]
0

Är det The studio du ska till? :)

Några jag känner har blivit fotograferade av dem :)

2emma2
0

Hej! hoppas du har haft o har jätte kul!!

Visa smakprov på bilder sen! Flört låter så spännande

[Forest]
0

TS hur har det gått för dig :) Låter rikigt kul jag tror man behöver lite sånt ibland lite skämma bort sig lite o gör sig extra fin :) 

Idag har jag jobbat somna tyvärr lite sen o var mindre pigg kl 6 Obestämd Jaja gjorde iordning mig iaf o sen vara det bara packa upp varor, stå i kassan o på allt fick man en otrevlig kund. Sudda snabbt bort den gubben för att få en trevlig forsatt dag. Hem plocka lite laga lite mat o sen var det Enjas tur att träna lite igen med gå finare o lite bus. Ska träffa uppfödaren nästa vecka för träna lite alltid så gött o träna med henne får bra tips o råd hur man ska göra. Känner att jag är så stolt över henne Cool  Har satt upp en lista lite vad min man ska träna på oxå eftersom han o Enja gör mycket på dagarna när man jobbar. Jobbar hela helgen sen är mitt sommarjobb slut Gråter Men lyckas få lite dagar nästa vecka med så jag hoppas att man behövs jag trivs så bra där med arbetskompisarna o allt. Ha det så gott alla Glad Ha ne riktigt trevlig Fredag!

AnneN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft en helt underbart rolig dag och har nyss kommit hem Skrattande

#4 Jepp det var på The Studio och här kommer den bild jag köpte, var svårt att bara välja en av ca 60 bilder, men hade inte råd att köpa fler tyvärr.

_**/Mvh Anne

[Forest]
0

7 Åh, kul att du köpte ett tycker du vart jätte fin Glad

Fridaaaa
0

#7 Fin bild :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

idaah
0

#7 Åh vad fin bild på dig Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

AnneN
0

#8, 9, 10 Tack Skrattande

_**/Mvh Anne