God dag 10 augusti
God dag i blåsvädret!
Blåser som attan ute i mellanåt.
Lillan ligger och sover bredvid mig just nu, ska ta en tur upp i skogen sen, tror det blåser mindre där:)
Ha en bra dag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Goddagens!
Jag och Smilla ligger i sängen, hon sover fortfarande. Är nog lite slut efter igår, 3 timmars promenad i skogen med lite hinderhoppning och massor med lek med kompisen Emil.
Idag for föräldrarna nånstans så jag har hela huset för mig själv till på fredag då syrran kommer. Men idag blir det lugnt, ska snart kliva upp och ge Smilla mat och sen ta en promenad innan jag dammsuger och plockar lite.
Vädret är nog inte så roligt här idag, är inte säker för persiennerna är nerdragna och fönstret öppet på klänt men det blåser och är kallt iallafall 
Nu vakna prinsessan så dags att kliva upp!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Imorse vid klickerpasset vi alltid har innan hans frukost klarade Seth att spela död för första gången! Det krävs fortfarande mycket godis och en hel del lockande, men det är på god väg.
Jag tänkte ta med mig hundarna till parken ikväll, men det ser ut som om de ska ut och jogga med sambon i stället. Vi tänkte smyga oss ner till restaurang efter det och fira att jag fått sålt min lägenhet
.
Nu sover alla tre monstren på det svala stengolvet i den spanska augustihettan.

Idag på eftermiddagsturen började det hagla! Sen började det spöregna och lagom till att vi kom hem genomsura behagade solen titta fram.
Märkligt sommarväder vi har.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här regnar det och det ser inte ut som om solen tänker titta fram i dag heller. Hade gärna bytt mot den spanska augustihettan 
Vi var i El Campello och hälsade på barn och barnbarn i början av Juli och där är varmt och skönt
Zabelle