ÄNTLIGEN ett avslut!
ÄNTLIGEN! Vi har hittat våran Nemo!!!!! Jag bröt ihop efter telesamtalet med ägaren…men äntligen kan jag pusta ut och skriva över honom helt på kvinnan. TUSEN tack kära Susanne för din hjälp! Utan dig henne hade vi inte hittat honom. Jag är fortfarande skakis efter att spänningarna från att ha letat efter honom i ca 5 år äntligen nått sitt slut.
P.s vi åker till kvinnan och träffar honom…helt otroligt.
Jag är jätteglad för er skull, vet att du letat efter honom så länge. Underbart att du äntligen vet var han är!
Vad kul för er
Bra avslut gillas!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Ja bara jag tänker på lilla Nemo så gråter jag. Känns så innerligt bra att veta att han har det bra. Jag var ju så fäst vid honom.
#2 Tack Hera!
Skönt att höra:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Berätta gärna hur återträffen går :) Och va skönt det måste kännas att veta vart han är nu :)
Jag har ett svagt minne av att jag läst … men minns inte hur det kom sig att du sålde honom för 5 år sedan? och omständigheterna som följde?
#6 Han fick flytta till en kvinna som kunde ge honom ett hus med tomt. Han trivdes inte att bo i lägenhet.
Men vad skönt o höra att du äntligen fått tag på nya ägaren och att han har det bra :) Vad skönt för Er att slippa detta moln att söka efter honom för att få ett avslut på ägandet. Undra inte ägaren själv om hon ägde honom lr så? menar hon måste väl vara glad att äntligen kunna stå som riktiga ägaren efter dessa år :) Hoppas att träffen blir bra o allt, åter igen jätte kul att ni hitta honom