Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1312 ggr
Fridaaaa
0

God dag 4 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag på er!

Idag skiner solen, underbart. Skulle tydligen bli regn imorgon men det hoppas vi på att det inte blir Glad

Idag ska vi storhandla in för helgen och ska även in på bibblan och låna en massa bra böcker.

Ha en underbar torsdag alla underbara medlemmar:)

Blixten säger med "god morgon på er" :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!

Här lyser med solen och det är klibbigt och varmt. Vi ska snart åka till sjön och bada. Jag har nätt och jämt börjat känna mig piggare efter att ha hållt mig vaken hela natten för en undersökning på sjukan. Resultatet får jag under dagen.

Hundarna ska få varsinn isglass senare och så ska dom tränas idag.

Önskar en trevlig dag!

Sophey
0

Det ar riktigt fint vader har nere i Holland!

Jag sitter och ater bapao och ska ut i det fina vadret med illern om en stund. Kanske tar jag med mig kameran? Vi far se hur det blir.

Medarbetare på matlust

Karmatarerskanise
0

GOd middag :)

Frida; jag gillar verkligen din nakenfis :)

#1 Hoppas resultatet blir posotivt.

#2 Ja, ta med kameran så vi får se lite fina bilder :P

Själv ska jag strax göra mig lite lunch, sen ska jag ut och hjälpa min mamam rensaogräs i den här värmen.. Puh!

HA en bra dag!

[Zorita]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Spanien är det otroligt varmt. Jag och hundarna flåsar ikapp =) Alla utom fostervalpen, som far runt som en missil i lägenheten. Fosterpappa Seth har tagit på sig jobbet att underhålla henne, vet inte vad jag skulle göra utan honom. Måste säga att jag är imponerad av alla de som har valp utan hjälpen av en vuxen hund =)

Det blir kanske en promenad i bergen ikväll när det är lite svalare. Tills dess blir det jobb och Klickerträning med Seth i kaffepauserna.

Här är en tidigare bild av fostervalpen Sandía och pappa Seth mitt i leken, de hälsar =)

Fridaaaa
0

#3 Hehe tack tack ^^; Han hälsar tack :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anibaz
0

#4 Han är så jäkla snygg, Seth!

Idag har jag städat hela dagen, avslutade med bad i poolen och en promenad med inkallning och fritt följ. Blir inte så mycket träning pga värmen men det är väl skönt med semester för Smilla också.

Workingdog
0

God kväll!

Idag blev det lite träning med Nik. Fokus på rutan och gripandet av apporten! Gick SUPER!

Har haft riktigt ont idag. Ont i magen,huvudet, knäna och ryggen.

Har städat alla kaninburar osv. Då det är tävlingar i helgen sen är det läger mån - fre! Så ja kommer inte vara inne ett dugg då eftersom jag inte är hemma ;)

Men är anmäld till 3 tävlingar med tyra inom 2 veckor!

Agility på söndag. Agility nästa lördag och den 21 ska vi debutera lydnad :O

Hoppas alla har haft en bra dag idag :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

AnneN
0

Go´kväll Glad

Har haft en ganska lugn dag idag i goda vänners sällskap då vi varit ute i skogen och plockat blåbär och sedan har Velvet fått träna på att dra sulky med ca 30kg vikter Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Zorita]
0

#6 tack, och visst är han! Skrattande