Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 554 ggr
Fridaaaa
0

God kväll 29 juli :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er alla underbara här inne! Glad

Är riktigt trött. Sovit max 5 timmar inatt --> för lite sömn --> jag väldigt trött xD Sedan så har det ösregnat hela dagen, så har inte gått någon promenader idag. Lillan har varit mycket i trädgården istället plus legat en del i sängen i skitvädret Flört

Jag & Lillan blir själva hela helgen nu! Så vi får se vad vi hittar på, hoppas på såklart bra väder!

Ha det bra Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

God kväll! Inatt så sov Nik och Izor över här, då jag kom hem halv 12 från klubben igår, så det skulle bli liite sent att gå och lämna dom :P Men fick till 2 lyckade träningspass med både Tyra och Nik.

Idag har vi varit ute och tränat lite mer. Sen har jag städat lägenheten. Och suttit ute med kaninerna i det fina vädret! Kom nyss in från en långpromenad med hundarna. Så härligt att gå i linne och shorts en varm sommarkväll :D

Imorgon så åker även pappa och köper mitt efterlängtade objektiv :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Karmatarerskanise
0

Du menar väl God Kväll den 28 Juli ;)

Jag har haft en skitdag och längtar till sömnen tar mig under sina vingar! Imorgon och lördag ska jag nog gå till festivalen.

Workingdog
0

Ja den här dagen slutade väl inte så väl längre.. :(

Om ni läser Chock-R.I.P förstår ni nog varför Gråter

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go kväll!

4e dagen man har skallevärk Skrikandes Har jobbat men imorgon är jag ledig gött då väntas lite städ samt ska vi åka iväg och hälsa på en god vän som håller i läger i skärgården. Ska bli skönt med liten utfrykt. Enja har tränat lite trix idag med dottern vad de kan mycket o det är så sött o se vad hon har lärt Enja. dansa lambada säger hon då ställer sig Enja bakom henne o håller framtassarna i hennes händer så går dom på led. Tass, backa. Jag har tränade lite imorse med tjejen då jag börja jobba 13 idag så det vart lite hinder med komanon. Ska bli roligt att åka till klubben på söndag o träna lite riktiga hinder får se bara så vädret är okej. Ha det gott alla :)

3 Vem har dött är det en hund? Iaf rip lilla vännen ursh det lät som det kom plötsligt Gråter

AnneN
0

#3 Fy vad du skräms, trodde någon av dina 2 hundar hade dött plötsligt under kvällen! Men jag förstår och beklagar din sorg Rynkar på näsan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!