Shanti vs Luna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har märkt att dessa två tjejer har väldigt olika personligheter.
Luna är som en skugga inpå mig, följer min minsta rörelse. Är gärna så nära hon kan. Mycket valp och bus i henne. Men hon är så lyhörd för och vara valp, ropar jag och ska träna Shanti så kommer Luna och vill vara med. Hon vill gärna vara till lags. Har dom fått tjurmuskel eller dylikt och Shanti försöker ta den springer hon undan med den gång på gång. Säger inte ett knyst till Shanti. Luna tigger aldrig om pussar och gos. Men när man lockar henne till sig blir hon så lycklig och till sig.
Shanti däremot morrar bara Luna kommer en halv meter för nära, ingen får ta hennes ben minsann. Hon ska bestämt hävda sin plats i flocken. Envisa, bestämda Shanti gumman. Har alltid varit en envis och trotsig dam. Bitig, skällig som valp. Hon lär sig dock mycket snabbt trix och konster. Hon försöker alltid sätta mig, matte på plats när jag säger ifrån…men det vet hon till slut att det är jag som är ledaren här hemma. Hon har en mjukare sida med. Hon vill gärna komma upp och ligga i knät. Hon lägger gärna sin kind mot min för att visa att det är puss dags.
Ja, summan av kardemumman: Jag älskar båda min vovvar för den dom är…hade dom varit för lika tror jag inte kemin mellan dom fungerat.
Roligt med hundar av olika personligheter.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.