God förmiddag 22 juli

Göd förmiddag!
Har varit ute med hundarna, vi föröskte hålla oss till skuggan så mkt det gick då solen gassar på riktigt mkt nu!
Igår var det vetten med en kanin. Får se hur allt detta slutar<3
Vid 3 kommer en bekant hit. Så det blir väl inte så mycket att göra idag egentligen..

Hejsan!
Hittills har det inte blivit så mycket gjort idag, men strax ska jag fixa matsäck och packa badkläder så drar jag, systersonen, ena vovven & en kompis iväg till stranden resten av dagen.
Velvet har fortfarande fukteksem, även om det blivit mycket bättre, så hon får stanna hemma med badkrukan husse. Går inte att ha med Velvet till en strand utan att låta henne bada, hon skulle aldrig förlåta mig i så fall då bada är bland det bästa hon vet.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag åker iväg och fikar med en kompis i detta skitväder.
Får se om vovvsingen får följa med, skulle behöva åka till djuraffären med honom och prova lite regntäcken. Han haatar regn och rusk, precis som matte!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
#4 Smilla är så vacker 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Hon tackar så hjärtligt 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go kväll o natt
Idag gick jag upp sent för
klockan 9 väckte Enja mig med sitt näsantvätt vet i 17 hur hon lyckas men hon får in sin tugna i näsborren på än o man vaknar kan jag lova. Så upp ta på mig kläder o gå på toan snabblick i spegeln o inser man ser ganska så nyvaken ut
På med kepan så man kan gömma sig lite "tror man iaf" givetvis träffar man på dom man inte vill träffa, säger lite snabbt o snällt Enja vill gå vidare…. Äh, hon sitter så snällt o låter matte typist men hon köpte det iaf
Går promenaden det är bara luffsa proemand i 40 min kiss o bajspromenad. Väl hemma var det kasta bollen, det är rolig anser lilla fröken Enjapenja. In o hämnta kopp kaffe o sätter mig ute medans Enja hämntar boll o man kastar. Börja jobbet vid 12 idag där var det lite stökigt, men men det var bara haffa ett anonnsblad o rabbla lite så man vet vad som är på tapeten. Kunder gör mig fundersam lite ibland gösses en trode en stor reseväska kosta 99 kr
hmm jaha hur tusan fick hon till den siffran snabbt o spana in skylten med henne, visst hade hon sett totalt fel som jag trodde, gav henne ett skämnt så hon skratta lite. Vad som är bra är iaf att man har roliga kunder även de som är lite yra är roliga att hjälpa iaf. Sluta kl 18 drog en snabbis genom butiken o köpte hem det jag skulle utanför möter man en glad man o en hoppig pussig hund. Gjorde lite varma mackor o efter ut med Enja på lite långpromenad med mig hade jag godis så vi träna lite komandon, gick i en liten skog kan man säga perfekt för det var varmt o sol sol sol :) Sen har vi bara softat vart ute o lekt i trädgården. Detta var min dag o är ganska så trött idag. Ha det gott alla.
4 trevlig bild du bjuder på vad fin hon var där 
#7 Smilla tackar så hjärtligt och skickar en riktig hundpuss