Varför ska dom ha samma?
Om jag ger mina flickor ett varsitt grisöra ska dom i alla fall ha samma. Så Shanti springer efter Luna och inväntar tillfälle att ta örat ifrån henne. Ändå är öronen exakt likadana.

Minna ska alltid ha samma leksak, pinne eller något annat som en annan hund. Tror inte det beror på att dom smakar annorlunda eller så, utan bara just för att den andra hunden har det. Minna och min daghund Nik hade en varsin pinne, ändå skulle Minna släppa sin för att ta Niks pinne. Likadant hemma med leksaker och ben osv.. Det är bara för att hon just vill ha det ngn annan har :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Hundar är bra roliga.

#2 haha ja dom är ju det ibland :P inget eget duger!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du håller fram båda o låter shanti välja först ska hon ändå ta Lunas öra? Chanel har inte gillat vanliga skinben ni vet dessa med knutar fast jag köper raka, jaja iaf hon gilla inte dom alls, men om vi var uppe hos grannen så tjuva hon alltid en som Chali hade gnagat på (var ofta gammla tuggade ben allså torra där tuggandet var) Kan det vara så att när Luna helt enkelt gnagat lite så blir de annars lite godare? Allt det andra har kan ju vara godare
Gräset är grönare på andra sidan staketet- den kanske Shanti lever lite efter 
Låter precis som barn! Även om dem har likadana leksaker, ska dem ha det, den andra har.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.