Vilka tillskott ger ni och varför?
Niunia får:
1) Immun Standardt för att stärka hennes immunförsvar
2) Kalk Standardt för sina leder
3) Nyponpulver för sina leder
4) Led och Brosk Standard för sina leder
5) Arthroblock för sina leder
Vi ska kanske börja med brännässlepulver

Jag ger inga tillskott alls utom c-vitamin vid löpperioder för att lindra UVI som Velvet får nästan varje löp.
Har ju i övrigt en frisk hund och ett bra foder så då behövs inga tillskott.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vill inte proppa i min hund en massa onödiga saker om hon håller sig frisk. Däremot kommer jag att droppa vetegroddsolja på maten inför kommande utställning för att Luna ska få en fin och glansig päls.
Jag ger inget men då är Enja så ung o fräsh när hon är äldre kanske jag ger något som är bra för lederna om det skulle behövas. TS en fråga varför ger du så mycket olika för för leder? hjälper inte den ena så skulle jag personligen valt bort den o provat en annan men inte flera för just lederna 

För att i hennes sjukdom hjälper bara den kombination, det har vi testat oss fram :) det är inte bara artros som hon har utan autoimmun polyartrit
4 aha ja då förstår jag :)

Min golden äter Aktiv hund sedan han var valp då han har ådragit sig en pålagring då han gjorde illa sig som liten.
8 vilken skillnad 
kul att du fota före o efter för på honom ser man verkligen att det ger bra resultat, tjusig hund med förståss :)
Ger bara Omega3 och massa godis och kärlek ;) för att få glansigare päls har 2 långhåriga schäfrar :)blandisen får också dock är han korthårig och har glansig päls men han är den som tycker om det mest :)
2) Är vetegroddsolja bättre med tanke på pälsen inte hört talas om att ge det för pälsen? men är bra med nya tips
När de blir äldre så kanske något för lederna. Finns ju vissa hundar som har behov av tillskott som tex din hund TS men om hunden är frisk och kry och man har ett bra foder så ser jag inte någon direkt anledning att ge massa tillskott.
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
#8. Ja, bilderna skulle kunna vara med i reklam för Omega 3.
#10. Ja, pälsen blir verkligen fin av Omega 3. Rippe glänser som siden och är så len och mjuk så folk kommenterar det väldigt ofta. Shaggy hade också både strävare och mindre blank päls när vi fick honom än nu när han fått omega 3 tillskott.
Azlan har jag inte märkt så mycket skillnad på i pälsen, men förutom päls så är det ju bra för hjärna (trodde det var hjärta, men hjärna står det på flaskan), hud, klor, njurfunktion, immunförsvar och leder också, så även han får en matsked om dagen av det.