Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 972 ggr
[iurochskur]
0

Godmorgon 10/7

Idag är ingen bra morgon alls för mig. Vaknade upp med blod på lakanet intill kudden. Ont i tungan så jag har bitit mig i den inatt. Kommer svagt ihåg hur jag i halv sömn tuggade till ordentligt. Suck.

Som om inte det vore nog, det skavde och irriterade i ögat igår så jag gnuggade på det flertalet ggr igår. Idag såg jag att det är en miniliten vagel och ögat är svullet efter allt gnuggande.

Idag vill jag inte gå ut med mitt svullna öga….men jag måste. Hundarna ska rastas och jag har saker att göra. Så det blir att gå på småvägarna så ingen ser mig.Skäms

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

P.s det positiva är att jag hann uppdatera min hemsa och gjorde en ny layout. Kolla och lämna gärna ett gb inlägg. www.shantibaby.weebly.com

[Forest]
0

Go morrgon!

Idag ska jag o Enja åka buss till Vadstena för att träffa uppfödaren vi ska vara en heldag hos henne :) Så det ser både Enja och jag fram mot.  Bjuder säkert på bilder sen efter vårat besök :)

0 ta på dig solglasögon de räddar mig ofta Flört hoppas du får en bra dag Glad

[iurochskur]
0

#2 Vad trevligt! Önskar en trevlig dag.

AnneN
0

Hittills idag har jag och en kompis varit ett par timmar på stranden och badat med våra hundar Skrattande

Nu är jag mer badsugen så får se om någon mer kompis vill bada i eftermiddag.

Velvet är då trött och nöjd nu efter att ha fått simma massor och springa efter frisbeen i vattnet Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[rightPAW]
0

Jag och Smilla har haft en lugn dag idag. Var och simmade igår så hon får vila nu under dagen. Plus att det har åskat här och matte är så feg så hon vill inte ta någon långpromenad ifall det plötsligt börjar dundra Skäms

Ska städa och klippa klor + klippa bort lite päls på tassarna, och senare ikväll tar vi en långpromenad. Har kört lite trickträning och jag blir varje gång så stolt över hur duktig hon är och hur fort hon fattar. Ska försöka filma och lägga upp en video nån dag.

[Forest]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som vanligt hade vi en underbar dag hos Emöke o alla pudlar. Vi fika lite först och sen bada Enja föna och sen gjorde jag tonfisksallad undertiden leta hon upp en bra bild på klippning men fann inte riktigt en bra bild. Vi ot o prata o gotta oss. Efter var det klippning o gissus det tog lite tid o Enja var så duktig fin vart hon med. Jag tog lite kort på alla pudlar tyvärr så sprang lilla Kaxig som en stolle så han kom inte på bild så bra (en liten busig valp). Men de andra tog jag så mycket jag kunde på och kan bjuda på iaf ett par hyffsade bilder. Först ut kommer lilla Enja som har doppat öron o tassar i Vettern  Glad

[Forest]
0

Chess mellanpudel 9 år snygg och helt otrolig kille med lite egenskaper jag gillar han stark :)

[Forest]
0

Zizzi min mans favvo bland Emökes hundar då hon är en riktig  liten knähund (tror hon är dvärgpudel men väldigt liten dvärg)  Glad

[Forest]
0

Här är alla närmas är mormor till Enja hon heter Timba,går brevid är zizzi o i vattnet är salsa o chess

[Forest]
0

Alla står o spanar Flört

[Forest]
0

Mormor titta hit

[Forest]
0

Chess igen, för han är bara för fin Cool