God förmiddag 9/7
Jaha, ännu en ny dag och nya tag. Imorse vaknade jag och var trött och sliten samt så är motoriken dålig. Men det beror på min nya epilepsi medicin. Men veta ni vad? Jag måste hålla skenet uppe och göra mina sysslor i alla fall. Har ju två barn och två hundar att ta hand om. Så jag tog en kaffe imorse, duschade, diskade och tog vovvarna på en skön morgonpromenad.
Det ska tränas idag, men då får Luna vara inne för att Shanti ska få träna ifred. Luna ska få lära sig tids nog. Men just nu ska hon bara boa in sig.
Annars så springer flickorna (hundarna) in och ut i trädgården och busar mellan varven. Ska ut på promenad efter vi ätit.
Hoppas eran dag blir fin.
Kram!
God dagens!
Snart ska jag och Smilla traska ner till älven där vi ska bada med Tina och Nozz. Det är 27 grader i skuggan här idag så det ska bli skönt. Visserligen har vi ju pool här hemma men det är ju roligare att bada med hund!
Ikväll står en skogstur på schemat om vi inte blir helt avslagna efter badet.
Ha en fortsatt trevlig lördag!

Hejsan!
Här var vi uppe i god tid som omväxling
Åkte med en kompis och promenerade i skogen med hundarna, sedan till Lulviken och bada hundarna lite då det är varmt och kvavt ute (ligger nog åska i luften). En snabbis in på Stenwalls trä och köpa en bal med spån till gerbilerna, hittade en där förpackningen gått sönder lite så blev billigt! Endast 33 kr och en sådan bal räcker väldigt länge.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska baka eller duscha först, sambon fyller år i dag så kommer ev lite besökare i eftermiddag.
Önskar alla en bra dag och trevlig helg 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!