Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2365 ggr
[Ronon-m]
0

hundpassning.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi lilla Selma här och hon ska stanna tills lördagkväll eller söndag morgon. Detta är en test helg för att veta om vi ska passa henne i 2 veckor i februari. Ozzi och Selma älskar varandra, och då menar jag älskar. Dom rymmer hem till varandra och Ozzi gillar inte alls närkontakt med andra djur Igentligen. Om det kommer fram en hund eller katt tll hgonom när han vilar så blir han jätte sur, men när Selma går fram så slickar han henne bara i öronen och luktar på henne. Så gulligt.

Men just nu är Selma väääldigt glad och ska leka heeeela tiden så det blir till att försöka lugna ner henne men det kommer bli bättre när hon kommit till ro här hemma antar jag:) Började även men en promenad med dom innan vi gick in, så detta ska nog bli kanon :)

SLänger in en bild jag tog på dom nu :)

[Ronon-m]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla söta Selma. En fyrvägs korsning mellan powderpuff / pudel / dansksvensk gårdshund och shetland sheepdog :)

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så söta de är ihop :) hoppas allt går bra med dom och att hon trivs hemma hos lilla Ozzi Glad

[Ronon-m]
0

Ja dom är jätte söta! :) Idag går det mycket bättre, jag började dagen med en timmes promenad så nu är dom trötta och ätit upp morgon målet så nu ligger dom här bredvid mig och sover Glad