Gissa ras :)
Amstaff gissar jag finns i henne iaf
Hur många raser är det? Eller vet du inte det kanske?
#1 rätt :) vet att det är 2/3 raser men är inte helt 100 på vilka, amstaff syyns nästan att hon är men ser inte ut som bara amstaff, då hon har ljus underull och lite längre päls under svansen/ på bakdelen och på sidorna av halsen :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Labrador??
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
amstuff,BC,JR och bulldog? gissar vilt 
# 4 BC = border collie och JR = jack russel?? eller haha vad e det förkorningar på 

#5 Ja du har rätt bc är förkortning för border collie och jr eller jrt är jack russell terrier 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inte jack russel terrier iallafall :D Border collie vet jag faktiskt inte men när ja tänker efter skulle de kunna vara det i henne också haha! har funderat lite på typ schäfer eller siberian husky/nån typ av "slädhund" för hon har typ vit/grå underpäls och påminner lite om min förra hund som var en sån blandis :p
Staffe?
#8 skulle det också kunna vara :)
är säker på att det är någon staff-ras i henne men sen ser det ut som något mer. när man stryker henne mothårs så blir hon vit och hon har vita sträva "hårstrån" på ryggen, hennes nos är inte lika kort/intryckt utan den är mer spetsig och lång.
Amstaff/labrador kanske
#10 måste vara något mer :p labradorer är väldigt kraftiga/mulliga men min tik är rätt så "spinkig" , eller hennes kropp är som en "vargliknande hund"
Jag har ingen aning, men en OTROLIGT fin hund! :)
#20 tack!!
putt :/
husky kanske
putt*
googlade på australian kelpie, den var väldigt lik till kroppformen! men tror fortfarande de är någon husky/schäfer och staff/amstaff blandis.. :) någon som kan hjälpa till ? :p
Skulle gissa på en blandning mellan Labrador, husky och amstaff. :)
Tycker hon liknar en amstaff/border collie, min kompis har en nästan exakt likadan som har de två raserna. Men det är ju inget säkert ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#26 Border collie skulle nog kunna stämma också.. Tycker huvud formen va väldigt lik faktiskt! Kan ju vara en blandning mellan flera raser :) Kanske 50 % amstaff och de andra 50 % en massa blandningar? :) Amstaff är ju väldigt tydlig iaf :)
# 26 skulle du kunna fråga om du får lägga upp en bild på hennes hund? :) skulle va skit snällt!
#27 Jo, jag tycker det ser ut så ^^
#28 Tyvärr så bor hon borta i USA så kan varken fota eller be henne skicka (har inga kontaktuppgifter än, hon skulle ge mig det så fort hon kunde, men inget än) då hon är nyflyttad dit :) Men han ser ut som din fast han är mörkt tigrerad :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~