Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 1076 ggr
Fridaaaa
0

God förmiddag 4 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag på er!

Grått och trist väder idag. Gillas inte. Men får väl ta tag i huset och städa lite grann kanske? Lillan är mer som en "svans" än vanligt efter hon nu när hon snart går in i höglöpet, men det är sånt man får ta. Hon lyder bättre nu när hon löper haha i alla fall viss del av löpet, så är det varje gång

Ha en bra måndag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 Vilken fin liten nakenfis du har där!

Här hemma är det fullt ös, har en hund på prov här hemma…Shanti och Luna busar järnet och brottas och leker dragkamp. Dom är så goa ihop. Äntligen hittade vi en bra hund att låta Shanti bekanta sig med. Jag vill dock inte fästa mig ännu vid henne eftersom sånt här ju kan vända. Men i nuläget har dom blivit goda vänner. Luna är en renrasig powder puff av färgen sobel. Bifogar bild och en liten video på tösabiterna.

http://www.youtube.com/watch?v=nunuuNM2_lg

Fridaaaa
0

#1 Tack ska du ha, inte många som tycker dem är fina hihi
Kul med en ny vovve, hopps det fortsätter gå bra. Enda gången jag tror det kan bli tjabb är när någon av dem löper (inte säkert, men kan bli så)

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Ja precis, om en av dom löper kan det bli lite gnabb. Men det ska vi definitivt ta tag i då. Är dom vänner nu fram till löp så ordnar det sig nog. Enda nackdelen med Luna är att hon inte har någon botten i magen och när hon ätit sin mat försöker hon sno Shantis, men det uppskattar inte Shanti och har visat tydligt att maten är hennes.

Fridaaaa
0

#3 Ja det gör det nog, när Lillan bodde med sin syster rök dem ihop någon gång under löp, Lillan vill inte ha tikar nära sig alls vid löp.
Bra att Shanti säger ifrån  ;)

Michaela-N
0

Åh, skinnys är ju för coola!

Ska ta ut Hugo på en långpromenad snart tror jag. Annars blir det mest en slappdag idag tror jag.