OT Kattutställning
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh hoppas det går bra :) himmla söt katt du har en ras jag verkligen fastnat lite för pga de stora öronen men även detta runda ansikte de har :) Får man fråga hur är dessa katter?
Tack ja det hoppas jag också! Devon Rex är enligt mig världens bästa kattras eftersom dom är så otroligt roliga och charmiga. Älskar att gosa och påminner lite om hundar. Dom följer dig överallt och vill hela tiden vara med. Använder sin hjärna till max och gillar att få utmaningar. Dom är som hundarnas terrier kan man väl säga, behöver en kattkompis för att få slut på energin. Men lika mycket som dom springer och vill leka så älskar dom att ligga och sova bredvid dig i soffan och sängen eller bara sitta och titta på dig och snabbt jama när du tittar på dom. 
Helt underbara helt enkelt :)
3 tack för infon låter verkligen som en katt vi letar efter eller vi o vi jag o dottern 
#4 Va så lite så! Va roligt 
Åh vad roligt!! Jag vill så gärna ställa min ragdoll men tiden räcker inte till. Det är så tråkigt då det gick så bra på hennes första utställning
Det gick tyvärr inte lika bra som förra gången. Han gick tyvärr inte vidare då domaren tyckte han var lite överviktig :( Men han fick iallafall sitt cert så nu behöver han bara ett till för att få sin första titel, Premier :D
Men han vågade sig äntligen ut ur iglon (en kattbädd) idag och gick på toan, så det var stora framsteg! Han även åt, så jag var en stolt matte! 
7 bättre lycka nästa gång
Tycker inte han ser rund ut iaf på bilderna du visa^^ bra j*kligt söt 
8 Tack så mycket! Nee han är inte det om man gämför med vissa andra katter, tex bondkatter och liknande. Men en Devon rex ska vara väldigt slanka. Men det handlar om ca 100g som han ska gå ner. Det är ju ganska mycket på en katt så lite skillnad kommer det bli.
Lägger in en bild på honom helkropp så ser du att han är lite stor :)