Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 926 ggr
Fridaaaa
0

God morron 30/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morron på  er alla!

Sista dagen i juni månad idag, tiden går fort.
Ska ta en långpromenad med Lillan nu strax innan det blir för varmt, för då orkar vi inte gå, så får vi gå en långpromenad ikväll med när det är svalt :)

Ha en bra torsdag och ta hand om er och hundarna i sommarvärmen!:=)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!

Vi har tagit sovmorgon, brukar vaknar innan 8 annars. Shanti har varit ute med husse. Själv sitter jag med en morgon kaffe och försöker vakna till.

Idag ska jag fortsätta förbereda och dona inför att vårat besök kommer. Kl. 17.00 kommer besök med hund.

Fridaaaa
0

#1 Roligt med hundbesök :)

[iurochskur]
0

#2 Ja, en massa bus hoppas jag på. Hade hoppats på att hitta knäppena dock till mitt utebord så man kan sitta ute och äta kladdkaka som jag gjort. Har i alla fall laddat kameran för att ta lite bilden sen.

Fridaaaa
0

#3 Ja vi vill ha en tråd med massa bilder sen ;)
Kladdkaka, mums!:D

AnneN
0

Härligt varmt och soligt ute idag Skrattande

Fick ett paket igårkväll med kyltäcken för hund + 1 kyldyna och dessa kommer att sättas på prov idag då jag och en kompis ska ut och promenera med några hundar. Tyvärr får Velvet stanna hemma då hon skadat ena tassen så hon får inte promenera mer än för att rasta sig tills det läkt (skrapat bort en stor hudflik under ena trampdynan).

Kyldynan kommer nog väl till pass både på mig och på iallafall 2 av de hundar som ska med på promenaden då kyltäckena är för stora till dem även i minsta storleken (chihuahua & yorkshire terrier). Glad

Hoppas alla har en underbar dag!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

idaah
0

God morron!

Idag händer det mycket för mig, för att först så hade jag tänk att fortsätta att tvätta så mamma och pappa blir glada :P. Sen ska jag iväg med vår ena hund Tuva (ikväll då) för att träna ringträning med henne spännande.

Sen ska vi ta hem stona från sommarhagen för att alla 5 ska till veterinären (det är inget "farligt" med dem, fölet ska bara id-kollas och chippas, 1 åringen ska få en spruta mot stelkramp, och 2 av dom som jag inte har sagt dom ska kollas om dom är dräktiga. Och mamman bara hänger med sitt föl. Det är imorron som dom ska dit..

Ha en trevlig dag alla! :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Workingdog
0

Gomorgon.

Idag blir det väl inte så mycket att göra. Ska släppa ut kaninerna i hagarna och lägga in kylklamparna då det är så himla varmt! Med hundarna blir det nog bara en kortis och en längre på kvällen. Man orkar inte gå så långt i den här värmen ;)

Men väntar på ett samtal från en tjej också. Har nämligen mejlat henne om att jag kan ta med hennes hundar på promenad varje dag nu i sommar, och fick svar att jag lät jättebra och ville ha ett nummer. Så nu väntar vi på samtal :D Så det blir roligt, en BC och en Sheltie. Behöver lite extra pengar nu också ;)

Sen är det 2 saker som ev händer snart.. Mer om det blir det när allt isåfall är klart och bestämt!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus