Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1087 ggr
[nataschaj]
0

God kväll/natt 30/6-11

Efter ha rastat mina hundar så sitter ja nu här vid datan och hoppas tiden ska gå fort!.

Min katt ska föda i natt, så det blir ingen sömn för min del. Hon är förste gångs föderska så vågar inte somna för ja kommer inte att höra henne sen.

Hoppas alla sussar så sött!

AnneN
0

Oh, vad spännande med kattfödsel Glad Vet hur nervös man själv kan bli vid sådana tillfällen.

Är det en raskatt? *nyfiken*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

#1 Nej de är det inte (och jag vet hur folk blir när man nämner att de är en "hus" katt…)

Jag hoppas hon får, har vätat hela dagen efter som hon har mat vägrat!. å nu är ju magen mjuk å de. Nu ligger hon å sover så får la se när de sätter igång.

Lär vara jätte nervös och hoppas hon klarar det bra!.

AnneN
0

#2 Jag har inget emot att det är en huskatt Glad Katter brukar klara det rätt bra själva, men en del vill gärna att man sitter nära och är moraliskt stöd för att de ska känna sig trygga, medan andra helst vill vara ifred och går undan.

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

#3 Skönt! för ja orkar inte höra predikande!, räcker med det andra rummet. Nu åt hon lite torr foder. Hon ligger gärna på hall mattan, men kommer gärna när ja ropar på henne.

Jag tror ju att hon kmr klara det jätte fint, men ja vill gärna vara vaken så ja vet att katt nr 1 kmr ut bra, de är ju den som e svårast å få ut säger dem.

Nu la hon sig i mitt knä Kyss

AnneN
0

#4 Ja jag vet hur vassa en del kan vara då de har starka åsikter om diverse sorters avel, men då jag inte är emot blandrasavel på hundar så vore det dubbelmoral att vara emot blandrasavel på katter. Har inget emot det alls så länge det görs så seriöst som möjligt. Glad

Håller tummarna för att ungarna kommer ikväll/natt och att allt ska gå bra.

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

#5 Ja presic, och de är ju inte alltid man i alla fall jag, talar om all info/vill dela med mig. och en sådan sak kan göra folk väldigt,a rga, men tycker inte att man behöver dra upp allt. räcker med det man vill fråga/ha sagt och det.

Ja jag hoppas det med, men tror nog ja kan sova å ställa klockan så att den ringer 1 gång i timmen så ja kan titta te henne. om ja kan slappna av.

hon liger i knät å tvättar sig.

ena hunden bäddar å halv dampar, å andra sover… sötnötar! hehe.