Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 3725 ggr
QLBA
0

Underbara djur !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är de härliga våra fyrbenta, ibland kommer känslan över mig att vad hade jag gjort utan dem.

Jag är hemma sjukskriven pga foglossningar och detta gör att nätterna kan vara VÄLDIGT långa och smärtsamma, känns skönt att jag har min sambo på armslängds avstånd om jag hade behövt han, men han behöver åka och jobba på morgonen.

Men bara för att han åker behöver jag inte känna mig ensam, varje morgon vaknar jag med denna syn "på bilden", en underbar liten dam som ligger och vakar vid min sida på husses huvudkudde.

Lenas-bus
0

Åhh så söt bild,och visst blir man lugn av deras närhet.

Jag hade ju också vannsinnig foglossning med min mellanson så jag vet hur det känns,ofta lade sig min äldsta Kingen rygg mot rygg med mig på natten,och jag somnade så skönt av värmen och den mjuka pälsen från honom,jag glömmer aldrig den känslan.

Zabina
0

Helt underbart! Livet hade varit så mycket tråkigare utan dom!

twinkime
0

Djur är underbara på alla sätt och vis det kvittar om det är stora eller små det lyckas värma ens hjärta ändå. Riktigt fin bild du har kan förstå att du blir glad när du vaknar upp till denna syn. Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Karmatarerskanise
0

Människans bästa vän :)
Mysig bild!

Sophiies
0

Ja visst känns det skönt att känna att man alltid har dom vid sin sida. När jag var sjuk sist så låg båda mina kära fyrbenta tätt intill mig hela natten och höll ett vakande öga över mig ifal jag skulle behöva hjälp.

Otroligt söt bild!

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

[Vargnatt-]
0

Vilken härlig bild! Och visst är det så att de är helt underbara, finns alltid där och gör dagarna ljusare Glad

provson
0

Åh lilla långnosen!