Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundar-i-media
Läst 1021 ggr
AnneN
0

Mager schäfer på rymmen omhändertogs

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

Stackars hund, usch så mager :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inte avliva den stackaren bara för att ägaren fått den att lida!! Fy vad trist slut det vore.

Tycker att någon i vårat land ska ta den och visa att det finns bra hundägare med…finns säkert någon som vill ha den.

Rädsla att klippa i pulpan? Fy säger jag bara. Då går man till veterinären och får det gjort.

Hade den inte varit så långt bort så hade jag faktiskt kunnat hitta hem åt den. Har flera bekanta här i länet som gillar schäfrar väldigt mycket.

[Forest]
0

Ungefär så där mager var en schefär som min vän vart akuthem till, han vart jätte fin hund tog lite tid. Jag hoppas att denna hund får ett bra liv i nytt hem där det ges bra mat o kärlek.

[Driva]
0

Har du varit med henne till veterinär?

– Nej, det gör man ju inte direkt. Hundar kan ju bli sjuka precis som vi människor.

Jo det gör man! Om hunden spyr så mycket att den inte behller något och magrar av så är det ju bums till vetten! åååå dessa idioter till mäniskor Skrikandes

PetraKarin
0

Precis, och så mager blir den inte av att vara dålig i magen ett par dagar…

[Sophia.]
0

Stackars liten påminner om min lilla tjej, så mager var hon när hon hittades som valp Rynkar på näsan

[iurochskur]
0

Jag har nu fått ett nr man kan lämna intresse på hunden om man vill.

[Sophia.]
0

#7 Sånt är riktigt farligt att säga nu när jag har cravings för en till hund …och jag älskar schäfrar SkrikandesFlört

[iurochskur]
0

#8 Jo, klart du ska ha en till! hihiTungan ute

PetraKarin
0

#8 Haha eller hur ;P
Tur att sambon har utlyst djurstopp för ett tag ;)

[Sophia.]
0

#10 …Min sambo har en grov kärlek för schäfrar och tjatar varje dag om antigen en akita eller en schäfer! Skrikandes

[iurochskur]
0

#11 Schäfrar är så fina, synd bara att min rygg inte håller för en sån vovve annars hade den där kraken fått komma hit direkt. Den hade nog lätt botat min schäferskräck.

AnneN
0

Sophia, klart ni ska lämna intresseanmälan på denna vovve som så desperat behöver ett kärleksfullt hem! Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Sophia.]
0

Jag vill så gärna men jag har varken råd eller tid med en till hund sen ska vi flytta till nederländerna snart Rynkar på näsan

[Chrisu]
0

Usch vad mager.

Jag tycker synd om hundenRynkar på näsan