God morgon 14 juni
Idag kommer jag ha fullt upp, ska till Karlshamn för att ta tåget till mina föräldrar, stannar där till fredag, sedan jobba ons och fredag, sedan hem till pojkvännen igen, så full rulle! Fast kommer såklart ha tid att sitta här med, på kvällarna :)
Solen skiner inte idag, vilket är väldigt trist, menmen man kan inte ha sol varje dag.
Ha en bra tisdag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
#0 Hon är så söt din hund.
Här skiner solen, men det är lagom svalt.
Idag ska jag prata med neurologen och jag är hos min syster eftersom jag inte bör vara själv just nu med tanke på kramperna jag haft. Mår inte bra ännu efter. Men jag får troligtvis en eeg undersökning.
Hoppas ni andra har en fin dag!
#1 Tacktack :D shanti är med en sötboll 

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Hoppas du kryar på dig
Tråkigt att du ska behöva vara sjuk.
Idag ska jag försöka ta tag i städningen som jag skulle ha gjort igår, men var då för lat. Min förkylning är tusen gånger bättre idag, så idag bara måste jag städa upp lite här. Sen blir det lite aktivering med hundarna, ska fortsätta min svåra uppgift att lära Sigge dansa 
Sen när sambon slutat jobba så blir det Jönköping eller värnamo för lite shopping. Ska försöka hitta en fodertunna blandannat.
Hoppas ni får en bra dag allihopa!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

God förmiddag!
Har varit i skolan i 1½ timme idag. Hela den tiden var vi på bollmoravallen och tittade när 9orna spelade fotboll mot lärarna, så en riktigt onödig dag.
Ska ta och äta lunch snart och sen får vi se vad som händer. Imorgon blir det därimot skolavslutning och sommarlov. Men är nervös inför betygen.. Vet redan att jag har 8 MVG, och resten VG men det är 2 ämnen jag inte vet om det blir vg eller mvg så.. Aja iaf en förbättring från förra terminen.
Men kommer inte vara här inne så mkt, då jag inte mår så bra just nu. Och sen i helgen åker vi upp till Kusböle på morfars begravning.
Men vi får se när jag tittar in här igen.
Ha det bra!
Idag ska jag vara hemma och ta hand om min hundvalp med min storasyster och jobba med att få han rumsren. Mitt lilla busfrö som jag fick hem i förrgår
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.