God middag 11 Juni 2011
Idag skiner solen till och från. Så ska passa på att hänga ut mattor som jag har tvättat
Och sedan ska jag fixa lite i huset, överraska killen när han kommer hem imorgon hehe. Får hur mycket jag hinner.
Min faster hittade förresten denna bilden på mig och hennes dåvarande hund Skrutten, en svart långhårig schäferhane som var nästan en dm högre än rasstandarden hehe. Lärde mig gå tack vare honom, jag kunde göra vad jag ville med honom. Älskade den hunden, jag var inte gammal när han dog men minns honom ändå. Så mitt hundintresse började tidigt 
(mobba nu inte bilden hihi)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åh älskar bilder på barn och djur tillsammans 
"Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn få flera dar…" *sjunger falskt*
Den texten stämmer utmärkt här i Luleå! Över 25 grader i skuggan idag också och inte ett endaste moln på himlen, det är helt underbart, önskar vi fick ha detta väder året om!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Hehe visst var jag söt som liten
Här regnade det natten till igår och igår men inte idag som tur är :D
Att få växa upp med en hund tror jag är bara positivt,hade själv en BC jag växte upp med och den hunden kan jag sakna än idag(Minns faktiskt även om det var läääääänge sen)
Nu har det varit så otroligt varmt länge att en vinterhatare som jag kan sakna vintern lite
(Tål inte värmen så bra)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken söt bild. Hur lärde han dig att gå? 
#4 Jag använde han som stöttpelare, han följde med mig vart jag än ville gå :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Naaw, gulligt!