Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 771 ggr
Fridaaaa
0

God kväll 4 juni

God kväll!

Varit en underbar dag idag! Men baragått 2 smårundor med Lillan pga värmen, så tar långprommisen ikväll, vid 7-8 tiden, när det är svalt :) Har ju ingen direkt bra badställe för hund heller i närheten, trist.

Nu ska jag steka lite Fläskfilé och ha klyftpotatis till det, mumsigt :)

Ha en fortsatt bra dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Här hemma har vi fläkten på för fullt och Shanti har haft fri tillgång till trädgården. Vi har också tagit två kortare rundor och kommer ta en längre när kvällen kommer. Shanti är helt utslagen och sover mycket nu när det är varmt. Hon ska få en is glass om en stund med lite levergodis i för smakens skull.

Min ena dotter åkte med kusinerna och tog årets andra dopp. Jag själv bor vid fläkten och ska snart ta ett svalkande bad.

Imorgon har vi grillplaner och ska få besök av min syster och hennes familj. Sen ska vi åka och bada hela bunten på Måndag morgon. Hoppas det tillåts hundar där så Shanti får hoppa i.

Önskar en trevlig helg till alla!

Kram!

Workingdog
0

God kväll. Här har vi också bara gått småpromenader pga värmen. Ibland önskar man att det kunde vara liite svalare, iaf som hundägare ;)

Men några träningspass i skuggan har vi också fått till. Dock sega då Minna blir så otroligt seg så fort man kommer utanför dörren om det är varmt ute.

Här ska det grillas kyckling :D

Ha en fortsatt bra dag själv :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tjo! Det är varmt här med o vi har fläcktar igång lite här o där, iår ska vi iaf skaffa oss en ac inne för himmel denna lägenhet var snäppet varmare än våran fd som var vindsvångingen (bara fönster åt ett håll)

Jag gick kl 8 imorse på en långis sen har vi vart ute mycket under dagen i skuggan o bara gottat oss. Jag tar en promaned till snart (22-tiden) Har annars inte gjort så mycket idag, träna lite inne då var det slalom mellan benen och sen hoppa genom benet, sen det gammla vanliga sitt osv. Jag har jobbat en del o när jag är ledig så är min energi nästan slut men vi har lekt lite o sånt idag oxå. Imorgon ska vi åka till Vadstena där ska Enja få se bra badställe för hundar o vi kommer gå lite förståss där med.

Ha en trevlig kväll alla själv ska jag sova tidigt för vara en lördag Flört