Dålig koordination?
Är det nån mer än jag som har eller har haft lika klantig hund.Rocky är nu 1 år och har en väldigt stor förmåga att kissa på sina egna framben
.Man kan ju bara hoppas det blir bättre,för så mysigt är det inte
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Under löpet nu har Shanti börjat gå samtidigt som hon kissar…inte så trevligt då hon skvätter på benen. Bara duscha av dom lite oftare.
Jadå det är som sagt inte världens största problem

Jag har också varit med om hanar oavsett ålder som kissat på sina framben, men det problemet har försvunnit helt efter att man tränat så de fått bättre balans och lite mer benmuskler.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har en cavalier som jag är hundvakt åt ibland. Han kissar ofta på sitt framben. Han är snart två år
Tränar aktivt Agility, så man tycker att han borde ha balanssinnet där men icke.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#4 Jag tycker inte det är så mycket balans ändå i Agility, speciellt inte för de mindre raserna då bommen, mm är så pass breda. Att balansera på en planka som är lite smalare än vad det är mellan yttersidan på tassarna på hunden ger betydligt mer balans.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#5 Kan så vara.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Oja jag har 2 hundkompisar till Enja hanar som pissar ner sina framben ena börjar fatta hur högt han ska lyfta verkar vara det där "strulet" ligger för unghanarna :) Men svårt o säga kanske jag har tyckt iaf att de överdriver sina benlyft
Men kanske är det så att de har en bra stråle som sen avtar som det gör för killar oxå? 
Min stora hund kissar ofta på höger framben.. Han har inte börjat lyfta på benet ännu.. Det är ju inte lite kiss heller
Men jag brukar bara torka av sen.