Har du träffat/har en Boston terrier ?
Det var flera årsen jag såg på tvin och då var det på aimalplanet jag såg denna söta ras. Men jag har aldrig träffat en boston terrier, på tvin så såg de väldigt aktiva ut glada bra hundar. De är mer krut i dom än fralla som jag ser lite som lunka-på-hundar. Kan ju vara roligt o höra hur denna ras är för tvin får man inte hela biten på hur dom är :)

Min gamla rektor hade en Boston terrier som jag umgicks med en hel del då jag pluggade inne på hans kontor och den hunden var bara super härlig.
Lite för mycket energi för mig måste jag säga men jag har faktist inte träffat någon mer Boston terrier super söta hundar dock :)
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har en ursöt Boston terrier valp här i våran lilla ort. Så underbart söt och framåt.
Ja jag har träffat 1 boston terrier. Är störtkär i dem!
Det är en ras jag vill ha när jag har jobb och inte har Lillan kvar.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Låter lite som de sa om rasen aktiv o vädligt trevlig ras. Jag undrar detta då min syster funderar på fralla eller en mops hon är ganska aktiv o jag ser ju dessa hundar som mer luffsarhundar jag tror en boston terrier skulle passa henne o hennes familj mer.

Min "låstsasmorfar" hade en, som var jätteglad i oss barn när vi var och hälsade på :) han var oerhört glad, pigg och alert.
Har inte träffat på någon mer tyvärr.
#4 Boston terrier tror jag passar bäst i så fall, dem är lite lika frallorna med :)
Mops och fralla har ju mer andningsbesvär pga platta nosen, boston terrier har ju inte så platt nos plus att dem är mer alerta :D
6 jag tror det med har pratat med syrran om just denna ras nu och även bett henne läsa om den. Jag tycker frallan är söt men ja de är ju lite för lugna för hennes typ hon är den som gillar att springa och är aktiv för kurser då har hon även pratat om agillity o jag kan inte få in just dom raserna hon funderar på i den energin hon snackar om
Visst kan frallor o mopsar göra mycket o hänga med men tja jag ser itne den farten hon är lite som jag vill ha mer krut i hunden. Jag hitta flera bra klipp på youtube som jag skicka till henne med :D sa bara se på denna ras den kommer passa Er så gav jag deras rasida med.
#7 Ja om hon vill hålla på med sånt, är bostonterrier bättre:)