OT vilken musik?
Vad sätter ni helst på när ni är glada o vill lyssna på bra musik? Alltid kul o veta jag tror lite vad vissa lyssnar på o kan ju vara kul om jag gissat fel 

Oj jag har extremt blandad musiksmak, lyssnar gärna på country, rock, pop, techno, och mycket annat!
Men största favoriterna är nog ändå musik från 50-80 talen, efter det så tycker jag de flesta musikgrenar, artister/grupper osv spårade ur för mycket och började spela mer efter vad "fansen" vill höra än efter vad de hade som musik i grunden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

jag lyssnar mest på musik som går på The voice eller Nrj. Sen är jag lite svag för Gleelåtar ^^ jag vetinte varför. Men jag blir alltid så glad av deras låtar xD
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1 oj jag trode du var lyssna på hårdrocksbrutta
Jag lyssnar på mycket men alltid vart hiphop är det som jag fastnat för sen jag var 13 år o uppträde med syrran + två killar då var det just sån musik vi dansa till :) Just nu är Tiësto vs. Diplo ft. Busta Rhymes - C'mon (Catch 'Em By Surprise) som lyssnar på, kan varmt rek o se den vidon man vill verkligen dansa 

#3 Ja det kan också funka om det inte är allt för skrikigt, sambon däremot lyssnar på mycket skrikmusik och kallar det hårdrock. Jag vill kunna höra orden i låttexterna, hur ska jag annars kunna veta om låten är bra?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Electro house, det lyssnar jag på i princip hela tiden.
Jag har oftast på radioseven på datorn. En svensk radiokanal med discolåtar och man slipper all jäkla reklam.
//Pia
Jag har en väldigt blandad musiksmak, men en favoritlåt just nu när jag är glad och vill ha glad musik är Train - Hey, Soul sister den får mig glad just nu 
Jag lyssnar mest på rock/hårdrockmusik som Whitesnake, Sabaton, Helloween mfl (dock ej dom som bara skriker) och ibland på t.ex omgjorda låtar i bland techno mm :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6 åh lyssnar lite på den nu verkar bra :) tackar för tipset