Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 817 ggr
[Forest]
0

OT vilken musik?

Vad sätter ni helst på när ni är glada o vill lyssna på bra musik?  Alltid kul o veta jag tror lite vad vissa lyssnar på o kan ju vara kul om jag gissat fel Cool

AnneN
0

Oj jag har extremt blandad musiksmak, lyssnar gärna på country, rock, pop, techno, och mycket annat!

Men största favoriterna är nog ändå musik från 50-80 talen, efter det så tycker jag de flesta musikgrenar, artister/grupper osv spårade ur för mycket och började spela mer efter vad "fansen" vill höra än efter vad de hade som musik i grunden.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Workingdog
0

jag lyssnar mest på musik som går på The voice eller Nrj. Sen är jag lite svag för Gleelåtar ^^ jag vetinte varför. Men jag blir alltid så glad av deras låtar xD

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

1 oj jag trode du var lyssna på hårdrocksbrutta  Cool 

Jag lyssnar på mycket men alltid vart hiphop är det som jag fastnat för sen jag var 13 år o uppträde med syrran + två killar då var det just sån musik vi dansa till :)  Just nu är Tiësto vs. Diplo ft. Busta Rhymes - C'mon (Catch 'Em By Surprise)  som lyssnar på, kan varmt rek o se den vidon man vill verkligen dansa Flört

AnneN
0

#3 Ja det kan också funka om det inte är allt för skrikigt, sambon däremot lyssnar på mycket skrikmusik och kallar det hårdrock. Jag vill kunna höra orden i låttexterna, hur ska jag annars kunna veta om låten är bra?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Michaela-N
0

Electro house, det lyssnar jag på i princip hela tiden.

Puma77
0

Jag har oftast på radioseven på datorn. En svensk radiokanal med discolåtar och man slipper all jäkla reklam.

//Pia

[Vargnatt-]
0

Jag har en väldigt blandad musiksmak, men en favoritlåt just nu när jag är glad och vill ha glad musik är Train - Hey, Soul sister  den får mig glad just nu Glad

Fridaaaa
0

Jag lyssnar mest på rock/hårdrockmusik som Whitesnake, Sabaton, Helloween mfl (dock ej dom som bara skriker) och ibland på t.ex omgjorda låtar i bland techno mm :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
0

6 åh lyssnar lite på den nu verkar bra :) tackar för tipset Flört