Black and tan pudel, vart?
Jag har alltid sagt vi ska ha två hundar nu sak vi inte sakffa nån mer hund på några år. Men jag letar efter någon som föder upp black and tand dvärgpudel, ja jag kommer gå på färg men givetvis även hur valpen är, det ska även vara en tik
Jag har sett för ett årsen en som föde upp BaT-dvärgpudlar men jag kan inte hitta den uppfödaren. Jag kommer vara hård med mina krav den ska ha stamtavla, rastypiska tester o allt ska vara bra. Är det någon som vet om en bra uppfödare 
Om jag denna i fel grupp så är det bara flytta tråden 

Dessa föder upp BaT pudel http://www.bobbysocks.se/
Hittade även de som föder upp harlekin pudlar http://www.harlekinpudel.se/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag är ingen pudelmänniska, men BaT & harlekin var faktiskt riktigt läckra, synd bara att de teckningarna inte är "godkända".
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1 nja den första är mellanpudel o andra är svartvita jag vill ha BaT eftersom de är så grymt snygga
jag funderar annars på spana på tyska uppfödare 
Riktigt snygg färg på pudel måste jag bara säga, är ingen pudelfantast och tycker inte dom är så fina förutom Forest´s Enja
Hon är en riktig sötnos tycker jag.
Men de svart/vita pudlarna och B & T pudlarna var urläckra.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
4 Tycker det är synd att det inte är tillåten färg BaT är inte ovanligt att det förekommer i kull heller. Jag är dok inte så förtjust i svartvita
Blir till spana vidare o titta på tyska marknaden där det är tillåtet med BaT så man får stamtavla o får omregga den sen, tror tillomed att svartvita är godkänd färg i tyskland 
Haha, vilket knas! Precis vad jag också letar efter fast jag vill ha toypudel :-D
Såg en annons för ett tag sedan på två BaT dvärgar, tror det var i skåne.
Här blir ingen ny hund på ett bra tag men roligt att kolla runt lite. Även om det skulle bli en mismarkexplosion hos pudlarna lär det dröja evigheter innan "min" pudel dyker upp för jag vill ha en vuxen BaT toy och det lär inte bli lätt att hitta :-P
Det finns även en uppfödare som föder upp storpudel i alla färger, dvs även brindle, sobel, phantom, harlekin och säkert någon mer
Annars är en merle toypudel Jättenummer 1!
6 just dessa pudlar i mindre storlekar som dvärg o toy är det svårt o få tag i o ännu svårare om man vill ha stamtavla
Jag såg idag anonns om bat Valpar för 7 000kr men inte stamtavla o tror itne helelr testerna var gjorda. Jag har bett iaf våran uppfödare att spana efter nån som föder upp såna då med mina krav en tik är det jag ska ha så slipper man strul med löptider med Enja. Blir snyggt o ha en röd o en BaT