Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 840 ggr
Puma77
0

Första våren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick ju hem en omplaceringshund i november som jourhund men som jag ganska snabbt valde att behålla. Hon kom från ett hem med fler hundar som inte fick gå ut utan bo i sitt kiss och bajs i ett kök endast. Hon var också lägst i rang så hon fick en hel del stryk av de andra hundarna så hon var ganska avvaktande mot hundar i början.

Nu så älskar hon att möta andra hundar stora som små, springer runt mina ben och strosar, hon älskar verkligen livet och alla dofter som nu sprids med vinden ute. Fåglar är spännande men tyvörr ganska tråkiga som inte vill leka med henne.

Vi bor i bostadsrätt men med en fin park med stor gräsplätt där vi brukar sitta och mysa Cindy och jag. Hon njuter för fullt och där kan vi ligga och mysa och få magen kliad. Igår när vi njöt av solen så hade jag även kameran med mig och fick denna underbara bild av en slump och den speglar verkligen hur livet leker för mitt lilla hjärta nu.

//Pia

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh vilken underbar bild,  skönt o se dessa livsnjutare Kyss Hon har ju haft mega tur som fann dig o dina andra djur som tillfällig bostad men är ju inte förvånad att hon fick stanna Flört Så söt liten tjej, man får go lust o pussa den där nosen Cool

Puma77
0

Hon tackar inte nej till en puss kan jag lova. Idag passade vi på att inviga cykelkorgen med och det funkade ganska bra. Tog det riktigt lungt och så åkte vi och köpte en hurtta sele till henne under turen;) Så i sommar kan vi ta längre turer med cykel istället för att gå häromkring. En picknick ute vid Gränsö slott här i stan kanske det blir och kanske ett bad;)

//Pia

Fridaaaa
0

Vad söt hon är :) Tur att hon kom till och fick lära sig bra saker osvSkrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

Härlig bild, det syns verkligen att hon trivs Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!