Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettrip-hundar-vi-minns
Läst 2634 ggr
[Forest]
0

Sov sött Chanel 29/4-2011!

Vi har förberett oss på en tid att vi måste säga farväl till våran kära Chanel Gråter Det hela börja med i vintras jag såg att hon inte var så aktiv o ville hänga på saker längre. Trosts nya skor så ne promenader skulle inte tas så långa. Under våren skulle hon vart piggare o jag har maserat henne för se om hon hade ont jag upptäckte en knöl som visa sig att det var canser detta har spriditsig mer än vad man önska sig. Så valet var att låta skönheten sova. Snart skulle hon vart hos oss i 3 år, på denna korta tid har det hänt mycket med henne en trygg hund som älskar att sola så fort solen titta fram. Underbar hund vi fick äran att lära känna det känns fruktansvärt o jag gråter nu när jag skriver Gråter 

Jag vet att hon har det bra nu vila i frid våran älskade chanel du kommer alltid vara nr 1 för oss.

[Rocky70]
0

Det är tyvärr alltid lika ledsamtRynkar på näsan

AnneN
0

Vila i frid Chanel! Gråter

Började gråta då jag läste detta även om jag blivit förvarnad av dig tidigare om att hon skulle få somna in.

Skickar massor med styrkekramar till dig & din familj, ni har gett henne ett mycket bra liv hos er och jag är övertygad om att hon nu är tacksam för att ni tog det tunga beslutet att låta henne somna för nu slipper hon lida av sin cancer längre.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för styrkekramarna, detta var bra jobbigt kan jag sägaGråter tror detta är den ända nakdelen att ha djur man måste säga farväl fast man inte skulle vilja det. Det är sorligt att så snälla hundar blir sjuka Barnsäker till 110% , hon var snabb på kolla om Ada (dottern) skada sig innan hon änds börjat gråta,drog inte i kopplet,älska alla men gick inte fram fören man gav tillåtelse, hitta på bra bus och hade stort sätt blivit rumsren efter mycket kämpande. Sorligt så snäll hund är vad man verkligen önskar sig en som hund gav alla en kram. 
Jag klarar inte av att se bild på henne än därmed tog jag inte med nån bild för då hade jag någ inte kunnat skriva lr läsa något alls.  Kommer ta tid tid att sörja känner jag o jag kommer ge detta tid med.

AnneN
0

#3 Ja hon var ju trots allt en av dina familjemedlemmar så att du sörjer är fullt normalt, gråt ut ordentligt och låt sorgen ta den tid den tar.

Du vet vart jag finns om du behöver "prata".

Velvet skickar massor med blöta hundpussar till hela familjen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

idaah
0

Beklagar Gråter

"Styrkekramar till dig!"

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Chilli10
0

Gud vad tråkigt =( Hura gammal blev hon?
Är alltid lika tråkigt när sådant händer.. Men man vet ju om att en dag kommer den dagen.. =/

Känns som att man aldrig någonsin glömmer en hund man haft och att man alltid kommer att sakna dem.

*styrkekramar*

[Ronon-m]
0

Beklagar verkligen! Gråter

Du gjorde det som var bäst för Chanel och det vet hon!

Styrkekramar till dig och din familj!

[rightPAW]
0

Nej men! Beklagar verkligen, det var riktigt starkt utav dig att ta det beslutet, det är aldrig lätt!

Vila i frid vackra Chanel!

rebz
0

Nee :( Beklagar verkligen! En stor kram till dig Forest!!

Vila i frid Chanel

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Workingdog
0

Nej inte fina Chanel!

Massor med styrkekramar härifrån. Ett sånt beslut är inte lätt att ta, och det kommer ta ett tag innan sorgen försvinner, men låt det ta sin tid! Hon kunde inte fått ett bättre liv än hos er, och hennes sista stund var säkert underbar!

Massor med kramar ( och pussar från hundarna ) härifrån<3

Vila i frid finaste Chanel

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[iurochskur]
0

Till dig Forest:

Jag lider med dig att du behöver gå igenom sorgen efter en mycket speciell och vacker dam. Jag har inte varit här så länge på blandrashundar ifokus…men man kommer ihåg vissa hundar som utmärker sig mer än andra och en av dessa är Chanel. Du gjorde rätt som lät henne somna in, inget djur ska behöva lida. Du hade i alla fall världens finaste tjej och jag gråter för din skull. Många och åter många tröstekramar till dig och lilla sötnosan där hemma. Shanti skickar en tröste puss med.

[Forest]
0

Hon skulle bli 7 år i höst så ålder hade hon inte inne på långa vägar. Tackar för styrkekramarna o pussar från hundar de värmer.

LinaK
0

Åh nej, vad himla ledsen jag blev här Gråter Börjar nästan gråta själv.

Som flera andra sagt så har Chanel fått ett underbart slut på sitt liv, hon kom till er där hon hörde hemma. Och ni hjälpte henne att bli en mer trygg hund än hon var innan hon kom till er.
Nu är hon en ängel som vakar över hela er familj.

Jag beklagar verkligen och sänder en massa styrke kramar till er. Behöver du prata så finns jag tillhands.

Vila i frid fina Chanel!Kyss

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
0

Vila i frid Chanel<3

Massa styrkekramar till dej ifrån mig och styrkepussar av Lillan<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Alexandra-S
0

Ni gjorde rätt att låta henne somna in. Hon är nog glad för dom underbara åren ni gav henne!

Styrkekramar till er

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

[Forest]
0

tack alla :)

ShitGoose
0

Ush vad jobbigt! Rynkar på näsan
Vila i frid, fina Chanel <3

Medarbetare på Sphynx iFokus

Karmatarerskanise
0

Beklagar sorgen!!

[Forest]
0

Har även märkt att Enja saknar sin stora syster hon drar sig undan lite o sover i våran säng annars var de ofta där jag befann mig… Tackar för er omtanke, jag vet att Chanel inte har ont längre det har hjälpt mig lite o tänka så. Men himmel vad jag saknar min gråa trasselsudd Gråter

[Empisen]
0

Vila i frid tjejen <3

Helenaaa
0

Vila i frid tjejen Kyss

Från mig^^

Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

[Vargnatt-]
0

Beklagar verkligen sorgen, många styrkekramar till er!

Vila i frid Chanel <3

[Forest]
0

Tackar för eran omtanke. Vila i frid min lilla tjej tänker på dig många gånger per dag kram din matte.

PetraKarin
0

Många kramar till dig med familj Forest. 
På tre år hinner man bli mer än vänner så ta din rätt att sörja och skäms inte för det så som många gör.
Ni har gjort mycket gott för den hunden och den sista hjälpen hon behövde var att få somna in. Ni är starka som lät henne göra det. 
Det är skönt att veta att ni är flera i familjen så att ni kan hjälpa varandra att gå vidare.
Kram