Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: weight-pull-drag
Läst 2353 ggr
[SarasB]
0

Draghundsport iFokus

Är det bara jag som tycker att det borde finnas en sajt för draghundsport på iFokus?

AnneN
0

Finns en för tävlingshundar och där har jag för mig att det finns en kategori för även draghundar. Men tror säkert det skulle vara populärt bland draghundsfolket med ett forum.

Om du inte syftar på Weight pull för det finns redan ett forum om Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[SarasB]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

nejnej, inge Weight pull här ;) jag menar för d som kör släde och/elr nordisk stil. en sajt där man kan diskuera allt som har med draghundsport (inte weight pull) att göra, både för eliten och nybörjare.

• uppfödare
  • hundar/raser
  • tävling
  • träning
  • dela erfarenheter
  • utrustning dvs. selar, slädar, linor, skidor, pulkor mm
  • foder
  • länktips
  • annonser

ja allt mellan himmel och jord som har med draghundsport att göra! :)

finns det någon som kan tänka sig Starta en sajt för det ämnet? hade mer än gärna varit Sajtvärd för den sajten, men är inte 18 riktigt än så det gick ju inte… :(

Fridaaaa
0

Varför inte diskutera det på tävlingshundar? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SarasB]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag tycker helt enkelt att slädhundsport och nordisk stil ska ha en egen sajt. det blir så "litet" och kommer i "skym undan" när det bara finns på en annan sajt. som tex varför kan man inte diskutera wp på tävlinshundar/blandraser/hundar istället för att det ska "behöva" ha en egen sajt? varför ska inte släde och nordisk kunna ha en egen sajt? jag tycker i varje fall att det behövs!