Sommarjobb
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har vart på pratik i 3mån + på ÖB o jag kom visst väldigt bra in visa det sig, flera av vikarierna har fått jobb så jag har passat på lära mig lite kassa med för att kunna hoppa in
Sagt att man är intresserad av sommarjobb o idag fick jag klartecken det blir jobb i sommar. Är så himmla glad över detta har någ lyst som en sol hela dagen! Vi har det bra på så vis att min man jobbar natt 20:30-09.30 jag kommer jobba 7-14 lr 14-19 så hunden slipper vara själv, rastschemat följs något tidigare morgonpromenad ibland 
Ska ni jobba i sommar? Har ni löst hundarna på bra sätt med?
Ska jobba i sommar. Har dock 3 veckors semester :)
Löses som det hittils gjort när både sambon o jag jobbar. När vi jobbar olika tider får syrran ryka in o vara hundvakt. Någon gång har hon även fått vara hos min pappa. Har fungerat bra hittils, hon klarar ju även att vara hemma några timmar utan problem :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Låter ju kanon bra 1 :) o visst hundarna ska kunna klara sig lite själv, jag tror någ att barnen o min käraste åker o badar med då utan hund ibland. Tror inte de väljer hundbadet då det är lite tråkigt bad sten o inte alls så fint.
#2 Yes, det fungerar bra :)
Det låter ju bra :) Grattis till jobbet föresten!
Grattis till jobbet :D
Grattis till jobbet
Så härligt!
Jag ska sommar jobba på mitt vanliga jobb, jobbar som timvikarie där på natten. Sambon jobbar skift, så varannan vecka så slutar han kl 22 och jag börjar kl 21. Så en timme får dom vara själva ibland. Kommer inte bli ofta alls. Så det känns bra!
Sen ska jag vara ledig vecka 27,28 och förhoppningsvis 29.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
tackar :) är väldigt skönt vi har haft en lön o som personligassi är det ju inte jätte lön man får heller, så detta kommer bli så j***a skönt att ha 2 inkomster. Säger bara ULLARED 
ska jobba på hunddagis i 2 veckor :)
#6 Pappas fru jobbar som personlig assistent, hon har bra betalt. Men allt beror ju på vilken arbetsgivare man har :) Är det ju alltid tufft med bara en lön, om man inte har akassa eller så..
#7 Vad roligt. Skulle jag med vilja testa på! ISt för att sitta i telefon hela dagarna.. :P
8 personligasisten ja det är någ bra mycket roligare än jobba på lite halvstressade snabbvisit iaf som man gör på äldreboende. När jag jobba på äldreboende så fick jag ta mina raser för fika med de äldre detta var något de verkligen gilla sitta o prata o få beröm för sitt goda fikabröd :)