Ta tempen sen
Lilla Shanti har matvägrat lite titt som tätt denna vecka och idag såg jag att hon ligger och darrar från och till. Kan vara matbristen. Ska ta tempen och sen får vi se om vi behöver åka in med henne….min bebis får inte vara sjuk. Då blir jag mycket ledsen
.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att hundar matvägrar är inget ovanligt men himmla trist, satt o mata enja ifår med gaffel lite åt hon sen vägrar hon :( Låter som att shanti har feber hoppas det ordnar sig krama henne från oss.

Ajdå låter inte alls bra
Har du kollat om hon ser bra ut i halsen, kan hon ha fått i sig något som inte är så bra?
Jag skulle rekomendera att iallafall ringa och rådfråga veterinär för att vara på den säkra sidan.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag börjar med att ta tempen. Hon fick just i sig lite skinka. Darrningarna har upphört.
det har itne vart smällare ute? bara en tanke har en som är jätte rädd för smällare o andra ljud så hon kan skacka som bara den just då men vissligen ser man tydligt hur rädd hon är men iaf alla reagerar olika. Bara en fundering om hon nu inte har feber?
Hon har inte feber. Däremot har hon gått förbi den otäcka amstaffen imorse….kan ju vara därför hon darrade.
#5 ehh va? en hund darrar väl inte för att den för flera timmar sedan gick föbi en "läskig" hund? (trotts att det skulle vara en amstaff…)
Eller har jag missat ngt? 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#6 Det skulle jag inte heller tro. De kan vara rädda, i några minuter efteråt kanske. Men inte så lång tid efteråt.
som ni kanske ser så skrevs inlägget imorse 
och det där med vara rädd hör våran ena hund nu en smäll så sitter det i länge som idag tex ute vid 16tiden satt vi ute o fika lite poff en smällare det sitter i än och det kom en till smällare strax därefter så det har allså gått mer än 5 tim japp hon skackar än o ligger o trycker under dotterns säng var o titta tillhenne nyligen 
iurochskur borde närma att tiken är i löpåldern, så jag misstänker att det är det som spökar eller är på g om man säger så
min tik matvägrar, blir smått irriterad på andra hundar strax innan löpet
men jag förstår din oro vännen, kram till er :P
#8 Att bli rädd för en smällare eller en annan hund är väl ändå lite olika saker? Vissa hundar blir ju SKRÄCKSLAGNA av smällare. Vore ju inte kanoners om de blev det för andra hundar…
#6 Jag skrev att hon darrar från och till….inte att hon darrar i flera timmar.
#11 Ja, men för att hon mött en "läskig" hund?
jag skrev "för att den för flera timmar sedan gick föbi en "läskig" hund?" menas alltså inte att hon darrat i timmar…
Hon darrade inte i flera timmar.

Hur mår lillgumman idag?
_**/Mvh Anne
#14 Hon mår mycket bättre. Hon har ätit en hel portion imorse.

#15 vad skönt, då var det antagligen bara nått tillfälligt 
_**/Mvh Anne