Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 608 ggr
idaah
0

God middag 22/4

Hej alla!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha varit ute i det underbara vädret här är det ca 20 grader varmt (stod det på vädret iallafall, man kan gå i sommarkläder). Glad

Sen har jag också varit ute mycket med hundarna i trädgården och fler timmar blir det. Nu väntar jag på en kompis som ska komma hit. Så vad ska ni andra hitta på idag då?

Glad påsk! Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[rightPAW]
0

Goddagens!

Idag har jag städat! Jisses vad två katter och en hund kan håra ner! Men nu är det rent och fräscht på mitt rum och övervåningen.
Ska hoppa in i duschen snart och sen ta en sväng ner till älven ifall Smilla vill plaska lite i vattnet i väntan på min kompis som ska komma över idag.

Igår såg vi några påskkärringar på morgonrundan, men ingen har varit förbi här. Får se om vi får besök idag.

Glad påsk!

AnneN
0

Har hittills inte gjort så mycket mer än kliva upp ur sängen, somnade efter kl 5 inatt/morse.

Men planer för dagen är en snabb rastningsvända med hundarna, sedan apoteket och ladda upp med diverse allergimediciner, handla mat och en lång härlig promenad med hundarna i vårvädret Skrattande

Önskar er alla en trevlig påsk!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

God eftermiddag.

Varmt idag, spolade av Lillan med slangen för hon var varm, uppskattade hon inte hihi :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

God kväll. Idag gick jag upp halv 7 för att vid 8 bege mig ner mot tävlingsplatsen ( kaninhoppning ) och har spenderat hela varma dagen där, medans pappa har påbörjat bygget av buren här hemma :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus