Hur länge vänta på svar?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har svarat på en annons för två dagar sedan utan att få något svar. Lägger man ut en annons så kollar man väl mailen dagligen för att se om man fått något svar?
Det gäller en blandraskille som jag är intresserad av att få veta mera om och inget telefonnummer finns det heller.
Sorry för onödig tråd. Men behöver bara få gnälla av mig lite.
MVH Erika :)
Ja det känns ju lite dåligt. Är du säker på att mailet kom fram? Du kanske ska skicka det igen och skriva att du är osäker på om mailet kom fram 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Håller med vissa verkar vara helt otroligt dåliga på svara via mail :-( Jag kan tipsa om att man skriver bra info om sig själv och vad man kan erbjuda för hem till hunden på så vis kan de sålla ut många svar som inte passar till hunden. Vi svara på chanl och det tog fler dagar innan hon ringde men sen bar det av :)
Väldigt dåligt, man måste ju lägga ut nummer om man inte svarar på mail, och kan man inte kolla mailen varje dag eller ofta, så skriver man det tycker jag
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Det enda som står i annonsen är "Hör av dig och berätta lite om dig/din familj."
Då tycker man ju att dem borde kolla mailen lite oftare iaf. Får hoppas på svar imorgon då.
MVH Erika :)
4 du får se det så här: svarar dom inte så var hunden inget för Er/dig, fastna inte för mycket o bli låst på en hund men givetvis kan man iaf hoppas. Ställ krav innan du skaffar hund är den omplaceringshund så kan jag rek att den är besiktad,vacc givetvis märk o inreggad men oxå överta försäkringen.