Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1253 ggr
Fridaaaa
0

God eftermiddag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag på er!

Har varit ute en bra stund, så härligt väder, ska ut en långpromenad med Lillan snart hade jag tänkt, innan middagen.
Är ca 15-16 grader i solen, skönt! Dock lite blåsigt men det gör inget. Hängt ut 2 maskiner tvätt, som torkar snabbt, skönt det med, luktar godare med när det har hängt ute över dagen.

Tog bilder på Lillan med och på mig och henne tillsammans, med självutlösare, vilket inte är lätt med en sprallig hund haha

Ha en fortsatt trevlig söndag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rightPAW]
0

God eftermiddag!

Idag har vi varit ut till Valbo och köpt stövlar och en jacka till mig, kom hem för en stund sen och har packat. Imorgon bär det av upp till Hälsingland för att börja min praktik på Rengsjö farm med travhästar och dikor. Ska packa ner Smillas grejer också, sen är allt klart.

Ska ta en promenad snart och sen ta en dusch och kolla på en film.
Ska sno Fridas idé och försöka få till lite bilden på mig och prinsessan med hjälp av självutlösare ;)

Ha en trevlig kväll Glad

AnneN
0

Hejsan! Skrattande

Jag har varit på hundutställning i Piteå hela dagen och ställt en kompis chihuahua, gick tyvärr inte till final pga ett litet underbett men domaren tyckte att han var väldigt fin i övrigt Glad

Har haft jätte trevligt med mycket surr med annat hundfolk, pussat på massa vovvar och bara njutit av dagen trots att det är lite kyligt och mulet.

Resten av dagen/kvällen kommer jag nog mest ta det lugnt och försöka hålla mig vaken tills det är dags att göra natt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Go kväll alltid är jag så sen Cool Här har det vart sol sol som varmt o skönt inte blåst så det räckte gå med vindjackan ute. Hundarna har vart ute på två långisar vi har även tränat lite bla på gå sidan med Enja sen stanna o inkallning. Jag har letat idag efter minkskinn/päls för jag vill ha sele på Enja men svårt som tusan att hitta lite sånt verkar det som :-/ trist att jag behöver ta päls är imot det men det är ont måste pga hennes päls. Ha en trevlig söndagskväll alla.

nyklippt Enja

[Forest]
0

Glömde ju skriva :) ts fin bild ni är så söta ihop Glad

1 oj ska du åka på pratik o jobba med travhästar :) kul hoppas du delar med dig lite om snygga hästar med Flört

2 Vad kul med utställning, även om den lilla hade litet underbett är det kul o se vimmlet. Antar det var mycket folk o hundar phu jag vart själv helt nervig över hur mycket folk o hundar som kommer så går man med liten hund med. gäller o ha koll så ingen trampar fel Flört

AnneN
0

#4 Nja jag tyckte inte det var så mycket folk ändå, eller så var det stor lokal så det kändes som lite folk, men mötte flera jag känner som jag inte ens visste skulle dit Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

5 sånt är alltid roligt, o skönt att det itne var massor med folk oxå :)

Fridaaaa
0

#1 Haha gör du det ;) bra uppfinning på kameran faktiskt! =)

#4 Tacktack :) En av få bilder som blev bra, hon kunde inte ligga still hihi =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.