Godmorgon 9/4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorron alla!
Idag så ska jag inte göra så mycket, förutom att hjälpa pappa med att städa. 
När jag har gjort det så får jag väll ta och göra mig i ordoning för att ska på bio senare idag och se "hur många lingon finns det i världen?" någon som har sätt den?
Här är det sol och 10+. 
Så vad ska ni göra idag då?
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Godmorgon :) Idag fyller min älskade Minna hela 1 år. Så hon ska få ett gott ben att tugga på ;D
Annars ska jag och 4 rabbar åka till en kompis vid 2 för att spendera dagen och natten där innan vi går ner till tävlingen imorgon :)
Tyvär har jag inte sett den filmen. Vill väldigt gärna se den menmen:)

Idag blir det hundpromenad med Hundhuset + grillning, fast jag kommer vara utan hund då Velvet har strikt koppelvila tills såret läkt.
Sedan blir det att packa inför morgondagens hundutställning då jag ska ställa en kompis chihuahua åsså förståss byta bandage på Velvets ben ikväll igen.
Justja jag får inte glöma skriva ut PM:et och ta med mig det till utställningen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God morgon! Min morgon var aningen skräckartad. Hittade en spindel i sängen och jag hatar spindlar! Så jobbade ett jäkla tag innan jag, utan att ta i den, kunde kasta ut den genom fönstret. Efter det blev det morgonpromenaden, eller ja, hon kissade och jagade några fåglar sen gick vi hem igen. Senare idag ska vi ta en riktig långpromenad i skogen, ska bli så skönt! Och nån gång idag ska jag packa också, ska bo i Bollnäs under veckorna och jobba på en gård med travhästar och dikor från och med måndag. Ha en bra dag!
God förmiddag!
Underbart väder ute förutom att det blåser, men jaja man kan inte få allt 
Ska ut med Lillan lite senare, ska även fota kaninerna.
Just nu sitter jag och skrattar åt mitt ena marsvin som gör en massa glädjeskutt haha 
Ha en bra dag alla, från Frida och Lillan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go kväll ! Gick upp kl 8 för gå morgonpromisen, jag ville mer än gärna sova till 9 minst men men har man rört på sig så har jag två hundar som hälsar så glatt
Det är ingen ide att göra dom besvikna så upp o skutta ut o in göra lite kaffe, dundra i en maskin tvätt. Vart ute o pysslat lite på uteplatsen. Sen har jag kollat runt på lite hundkurser är inte billigt med kurs men vi har iaf sagt att vi är intresserade för en småhundskurs hoppas att vi blir fler som vill gå kurs så den startas igen. Kontaka även en klubb i närheten men hört lite hmm små illa om dom, vi får väl se jag är inte så aktiv föreningsperson så slipper väl om det är tjabbel på så vis iaf. 900:- för 7 gg + att man ska vara medlem där. Ska ut med hundarna på långpromenad är seg idag ursh har jobbat hela veckan så är jag helt slut lördagar. Men men skönt o softa :)