Äntligen är det över!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har vi varit och dragit ut dom envisa tänderna. Givetvis sparade jag dom. Bifogar bild på dom. Veterinären sa att jag inte hade lyckats vicka loss dom då dom satt som berg. Den knasiga tanden som jag döpte den ena till hade en lång tandrot. Jag sätter inte in bilden direkt i inlägget då det är lite blod på tänderna, så man får klicka på bilden för att se den. Jag fick förresten vara med under hela operationen.
Nu ligger Shanti och sover lite efter en omtumlande timme hos veterinären.

Ja det ser ut att vara rejäla tandrötter där, inte konstigt att de satt som berget!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad skönt att det gick bra och att dom är ute. nar man ser gaddarna förstår man varför dom satt som berget. Kul att du var med på oprationen 
#1 Ja hon fick lirka. En liten flisa gick av och den kommer krypa ut själv sa hon.
#2 Det var en upplevelse och få vara med. Sen att hon hela tiden förklarade vad hon skulle göra gjorde mig lugnare. En toppen veterinär.
Shanti gumman är lite groggy ikväll, vägrar att gå ut överhuvudtaget. Så hon ligger bara och sover. Tycker mig se att hon har ont med…men inte så konstigt med tanke på att dom dragit tänderna. Min bebis vad jag tycker synd om henne.
Oj shit vilken tandrot. Inte konstigt att den krånglade!
Den kindtanden som satt extra länge på Ilsa, som jag missade, den hade också lite speciell tandrot. Som en lång tagg i ena hörnet av tanden. Men den kom ut av sig själv till slut, men det blödde en del och den hade hunnit bli lite brun.
Vad skönt att det gick så bra hos veterinären.
Shanti kommer nog bli pigg och busig snart igen 
#6 Hon är pigg och busig idag…tar nog igen en dags bus.
#7 Hehe det låter bra det :P
Får hon specialmat nu eller?
#8 Nej, hon får sitt torrfoder lite extra uppblött.
#9 Okej