Från sina nya hem...Valpisarna.
Kommer här uppdatera eftersom med foton från kullen som min Chili haft, 8 Valpar 6 utflyttade.
Här kommer en bild på min pärla Taz (numera Hera), så jäkla söt.

Vad kul o höra att de har det bra :) Söta som socker!
Oj vad stor Meya har blivit. Skicka gärna in lite bidler pa de andra valparna ocksa 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Ur söta hela högen :) Holger skulle din bror ha honom?

Holger stannar här hemma. Lillis bor hos sambons brorsa med familj
8 aha Holger stannar vad kul :)

Mmm hade inte tänkt behålla någon, men men, man åker ju dit på ett eller annat sätt….. Han är cool, ska bli spännande att se vad det blir utav honom.
Jätte söta, verkligen :)
Gillar namnet som den första valpen sedan fick ;)

Oj josses sa fina! Vad ar det for raser i?
// Amanda

Oj josses sa fina! Vad ar det for raser i?
// Amanda

Schäfer (lång o korth), Australian shepherd och en skvätt Rottweiler.

#15 Åh herre gud vad söt!!! Henne vill jag hundnappa!!
#16 Herre gud vad fin hon är , máste säga att man är lite avensjuk pá dden nya ägaren. Verkligen fina ögon!

18 så söt jag tror han kommer bli kalasfin med ska bli kul o följa pojken :) och vilka ögon han med har
Tycker hela din kull var ju som en hög ursöta pälsbolla.

Dom 7 utflyttade: http://www.facebook.com/album.php?aid=352513&id=725337575&l=402afc7a1e
Förutom den svarta, han är inte så hi-tech han som äger henne, men det kommer nog bild på henne också någon gång framöver.
20, Åh ser att några har tidigare hundar med
Jätte fina hur gammla är dom nu?

Snart 4 månader unga. Födda 3.e oktober och jag gjorde en stirrig uträkning.

#23 vad söt han är :D
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
23, Åh vad fin han är
Man får go lust att krama om honom så sött han tittar på dig med
Fin kort på lilla Holger
#23 Oj vad fin han är!

#27 Haha han ser lycklig ut :)
Himmlars vad söt ser jätte lycklig ut o jag tycker mig se att han växer en del med 

#30 Herregud vad han är fin!

Guuud vad fin han är :) Eller ja alla är ju jättefina såklart ;D
30 hur 17 fick du till den bilden så öronen står upp?
Stora hundar blir lite kalviga ett tag tycker det är charmit, han är bedorande fin ska bli kul o se han vuxen sen.

#34 Riktigt intensiva ögon.
34 tyckte inte det såg ut som han sprang så snabbt på den bilden men tydligen tillräckligt att skapa swinget på öronen.
Otroligt fin närbild på grabben. Intensiv blick fin färg på ögonen mmmm så fin han är.

Vilken tik var det som du hade kvar längst? Var det Hera? Iaf den sista du hade kvar var min favvo från första valpbilden du bjöd oss på
Men sen var ju alla väldigt fina o gämn kull :)

Kolla mitt inlägg nr #6 tror det kan vara henne du menar, gud vilket dåligt minne man har, men jag tror att det var Lillis/Greta jag sparade på längt av tikarna just för att hon var en intensiv liten varelse som jag verkligen ville hitta rätt hem åt, den ljusaste av dom "bruna" med gröna ögon, minst i kullen, dom flesta föll för henne först. Hon bor hos sambons bror inte långt härifrån så henne kommer jag fota massor här framöver.
40 nu såg jag det var ju Meya inlägg 1 jag lagt lite extra titt på
men som sakt alla är jätte fina o ska bli kul hur de ser ut i "klara" med
Tar lite tid att växa i sina kroppar o alllt ska hitta sin rätta plats 
meya var min favorit också 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Kommer att träffa Meya med jämna mellanrum, hon bor inte långt härifrån och har en makalös familj. Alla har kanon hem, jag är bara vansinnigt nöjd.
Så du bjuder oss på lite bilder då när du har träffat henne med 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
http://www.facebook.com/album.php?aid=352513&id=725337575&l=402afc7a1e Där finns nytt, massor med nytt på Meya…. Bifogar här en bid från idag på våran Holger/Hogge som biter sin mor i baken.

http://www.facebook.com/album.php?aid=352513&id=725337575&l=402afc7a1e Där finns nytt, massor med nytt på Meya…. Bifogar här en bid från idag på våran Holger/Hogge som biter sin mor i baken.
45, Gissus vad stora han har blivit, ser ut o få härlig päls som sin mamma med :) Fin som 17 vilken färg 
Dessa Valpar är helt bedårande, älskar verkligen denna blandning! De ser ut att vara rena drömvovvarna, "tur" att jag redan hade tre vovvar när du visade bilder på valparna som små
Den där Lillis, hon är ju helt underbart vacker!
Du har möjligtvis inga nya bilder på henne, eller någon länk till en hemsida om nu ägaren har en sådan?
Skulle så gärna vilja se hur hon ser ut nu.

Inga nya, ägarna har värsta kameran men tror inte att dom har fotat någe nytt, ska dit inom kort så det kommer snart fler bilder på Lillis.
här är våran Hogge från idag:
http://www.facebook.com/album.php?aid=377555&id=725337575&l=0a20b1ec8e
49 vart bor du? Här är det barmark plusgrader +5 idag. Ser på dina kort så tänker man verkligen på vinter :) Urfina bilder på alla hundar mm :) Vad stor Holger har blivit, han passar fint med sin mor måste jag säga :)

Luleå…Hahaa… Är ju långt ute på isen, än kör vi bil till sjöss ett tag till. Huvudsaken det är sol så!
51, Juste Luleå var det ju
Här var vi glada att vi kunde gå på isen på sjön vättern
Men iaf jätte fina bilder du bjuder på tycker faktist Holger är jätte fin ska bli kul o se hur han ser ut sen som "hane"
än är han ju bara en pojkspoling

Här kommer lite bilder på Greta/Lillis hon hette både och nu heter hon Greta. JA bilder på Greta och våran Hogge kommer här:
http://www.facebook.com/album.php?aid=382021&id=725337575&l=122cde3c92

Fast nu är jag rätt 100% på att ni som undrade vilken ni vart kär i, jag är helt säker på att det var Greta (Lillis) som ni vart kära i, minns ingen som föll raklång för ´Meya men däremot för Greta, hon stack ut ur mängden med sin färg. Ja iaf nya bilder på Greta finns i inlägget ovan.
Här kommer en ny bild på Hera före detta Tassman, hon ser ut att ha kommit till livet helt utan ryggrad.
Förbannat vackra hundar! Holger kommer bli skitsnygg när han är färdigväxt.
Underbart fin blandning blev det
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Oj vad de växer snabbt de rackarna, jag kommer fortfarande ihåg då du ringde och lät halvt panikslagen då de föddes 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
TS#
alla var underbara :D:D
jag har nyligen kontaktat mina valpköpare och f¨tt veta att allt går bra med dem alla!! Det är som uppfödare underbart att veta att alla mår bra och trivs i sina hem :D:D:D har även börjat få lite bilder :)
saknar du dina lika mycket som jag saknar mina? jag behöll en av valparna så jag behöver inte längta ihjäl mej till valpträffen :P

Kan nog inte säga att jag saknar dom så hemskt mycket haha får man säga så, jag är ju fortfarande en del av deras liv på någe sätt, har god kontakt med alla och jag kunde inte vara mer nöjd med dom nya hemmen, jag gläds så enormt med dom. Ja vi har ju kvar en också.
Känner att jag är med i matchen, bara en jag inte sett sedan hon flyttade och det beror på att hussen till henne inte är så haj på detta med datorer, men får fantastiska älskvärda mail från honom, kommer att åka ner och hälsa på dom då vi har släkt i samma krokar.
Jo visst saknar amn väl dom på ett sätt, att man skulle vilja ha allihopa och bara goa ihjäl dom för 5 minuter, men som sagt det är som det ska nu och alla mår prima.
Kan man se bilder på dina någonstans, från det du hade dom, hur många du fick mm mm???
#57,….ja gud vad jag var nervös, för insatt i Bullmastiff svängen där det allt som oftast uppstår komplikationer…Huuua, skönt att allt gick bra och att du lugnade mina galna nerver.
60# nej jag har varlt att ta bort hemsidan pga att vissa spred dåligt rykte om mej på vovve :(
ja, jag saknar dem på ett sätt, men nu kan man koncentera sig på lillfisen helt och hållet :P började inte träna henne förrens 10 veckor :) går bättre och bättre :D
jag fick 6 underbara och friska Valpar :D alla blev UA och det känns kanon :D:D dock är jag lite ledsen för 2 av hanarna ska kasteras.. förstår ägarna, men känns lite sorligt ändå!
det komiska är att bara en blev lik Cola med grå päls :P ska bli kul att se hur de mörka blev :D:D
54 men du det var ju en du hade kvar lite längre eller ett par iaf en tik du hade kvar liiiite längre, den tiken var det jag tycke var skitkonstigt att ingen valde eftersom hon var så otroligt vacker. Hade du bott närmare hade vi iaf tagit oss en titt på valparna min man vart ju helsåld på hela nallehögen
Jag tror det är den som du har på bild sitter på en farstu/trapp.

Hon på farstubron/Meya då Hilda, flyttade först. Jag är 100% säker på att det är Greta du tänker på, hon var den som stack ut med sin härliga färg och underbara gröna ögon, minstingen i kullen, men galnast, mest framåt och totalt orädd, höll på henne lite ville verkligen hitta rätt hem åt henne. Dom flesta kärade nog ner sig i henne rätt rakt av. Hon bor hos min sambos bror med familj, dom har även ridskola på gården och en äldre labrador, där har hon det toppen. Som sagt henne lär det komma än fler bilder på framöver då vi bor relativt nära varandra och kommer träffas ofta.