GÖSSES! Hur kan man göra så?
SVT är itne kloka i huvet
Man blir rådlös,fattar inte varför aldrig kan sända ett enda vettigt hundprogram på svensk tv.
Det är alltså sånt där man betalar tv-licensen för att få se. Usch!!
Fy!
Nej usch!!
Fattar inte hur man bara kan komma på idén
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Att dom ens kan komma pa tanken att göra ett sadant program, usch vad arg man blir
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag anser att vill man skaffa hund så tar man sig den tiden att hitta en oxå att bara rösta ut ne denna hundan är inget för oss bla bla är ju helt sjuk. Skaffar man hund ska man veta att det kommer bli en del jobb framförsig. Blir bara förbannad av detta 

#8 har du läst på sidan jag länkar till i #7?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
9 ne :) men jag ska göra det sen. Snabbläste lite jag tycker iaf inte om det riktigt 6 hundar har varje familj o välja på nästa får chansen på de som inte passar 1a lr de andra familjerna o så ska de prova på nästa hem. Visst omplaceringshundar är detta handlar om men herre gösses om inte vi passa in med våran omplaceringshund hade inte vi skjutsat henne vidare
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Snälla ni, jag har sett varenda program och det är inte alls som ni skriver. Hundarna "får ingen familj och blir sedan utröstade". Familjen får träffa hundarna på olika aktiviter, några gånger. Sedan väljer de EN hund som de passar ihop bäst med och först DÅ får hunden och familjen en chans att verkligen knyta an. Dessutom är det väldigt seriösa familjer som varit med hittills med stabila barn och vuxna. De har tid, RÅD och vilja att lära sig allt som behövs. Mer än man kan säga om de flesta hundägare i Sverige. Dessutom är det bra att SVT lyser upp detta med vuxna omplaceringshundar. Att det också kan vara ett alternativ och att det inte bara är "problemhundar". Programmet visar dessutom tydligt vilket jätteansvar familjen har och tar på sig och allt inriktar sig på att ge hunden så mycket kärlek och trygghet som möjligt.
Jag gillar programmet.
Bra för familjerna att träffa hundarna.
För hundarna är det ju bara som att komma till hunddagis några dagar.
De vet ju knappast att de blir "bortvalda" ;) "Snyft, dom ville inte ha mig, jag är värdelös"
11 om du observerar så skrev vi vad vi tyckte innan pogramet visades i tv. Jag tycker att syftet är fint men jag ser brister på upplägget iaf.
SVT fick så fruktansvärt mycket med kritik, så det som visas i tv idag är inte vad som var tänkt att visas från första början.