Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 2168 ggr
siem
0

Doris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Nu har vi haft Doris i snart en månad, hon är en liten tok-tik, labradorkorsning med schäfer o lite golden bak i ledet.

Såhär såg hon ut häromdan, men nu är hon dubbelt så stor igen, tror jag haha, växer som en maskros den lilla damen.

Vår familj består av 2 föräldrar, 2 barn, 1 katt o så Doris. Hon visar viljan att spåra (gärna kantareller redan), apportera, men mestadels är hon faktiskt busig nu just, biter o fjantar sig så mkt hon orkar.

siem
0

Hon sitter o försöker tugga på nåt på bilden, därav den lustiga minen. Inte lätt o fånga henne på kort alls, antingen far hon runt som ett jehu eller sitter hon o grimaserar såhär, hehe.

AnneN
0

Vilken söt liten tjej Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

Himmla söt liten valp :) Ska bli kul o följa henne här inne :) Och gulligt namn ni valde till henne ;)

[Vargnatt-]
0

Vilken sötnos Glad

spikes
0

Sicken godingKyss

siem
0

Tackar för välkomnandet! Ja ska bli kul o "umgås" med lite andra härinne.

Just nu är jag sjuk i lunginflammation så jag orkar knappt noll, men kommer väl igen hoppas jag.

Idag har vi valpmamman+2 av syskonen på besök, så det är fullt röj härute i trägårn, kul o nyttigt.

twinkime
0

#6 Usch stackare krya pá dig! Ja det kan jag förstá  det blev vál ett udnerbart áterseende! Flört Söt bild!

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

6 krya på dig.

siem
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej igen, kom av mig härinne, var så sjuk o sen har jag glömt av den här sidan.

Doris är nu ståtligt hög, 65 cm i mankhöjd o blivit schäferlik i kroppen, hur underbar hund har vi fått!!?

Ska visa bild strax igen.

siem
0

…hon är en sån trevlig o älskad familjemedlem så det är inte klokt, att vi skulle få en sån fantastisk hund! Hon älskar barnen, är med på ALLT, glad o lycklig o snäll.

Kelen o ivrig, o helt fullkomligt underbar.

Har sina trotsiga dagar o sitt valpbus kvar, men det blir allt lättare att ta, med tanke på hur underbar hon är i grund o botten.

Vi träffar ganska ofta mamman o fyra av syskonen, roligt.

Valparna är helt olika varandra till utseendet, men man ser hur mamman lyser igenom i psyket i allihop, helt fantastisk hundfamilj!

Oj va  jag skröt, haha.

[Forest]
0

9 oh vad tiden går snabbt så stor redan. Du måste visa oss en bild på tjejen :D

siem
0

J, visst går det fort. Men det gör det inte att uppladda bilder här däremot…Hänger sig när jag försöker. Ska förminska bilden o återkomma.

[Forest]
0

12 :) jo tiden swishar förbi vips är de unghundar. ska bli kul o se hur hon ser ut tror säkert hon är en fröjd för ögat Kyss

siem
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Provar om det går nu då.

siem
0

Ja! Den här är tagen i helgen som gick.

[Forest]
0

Oj vad stor hon har blivit :) Hon var en fröjd för ögat Flört kul att du visa bild på tjejen Cool