God förmiddag 27/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej alla!
Idag så har jag tränat Agility med vår ena hund som blir 1 år i maj (tror jag att det var), jag tränade lite slalom och jättelite hoppning. Kan lägga upp bilder sen om ni vill? ^^
Men senare idag vid 1 tiden så ska jag baka lite kul. :) Sen får jag väl också ta och plugga lite läxor tills nästa vecka tråkigt men måste göras. :P
Så vad ska ni andra göra idag då?
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
God förmiddag!
Här är det bilfösäljning och städning på schemat. Äntligen blir vi av med våra två Saab:ar.
Jag har även bakat blåbärspaj och ätit, mycket gott.
Annars är det en lugn dag.

Ida, självklart vill vi se bilder det är ju sånt vi älskar att se här 
Jag har idag varit på en liten promenad med en kompis + hundar, årsmöte på Hundhuset, följde med kompisen då hon hämtade sin dotter i stallet och passade på att mysa med några ponnyer i hagen, var nästan så de fick släpa mig därifrån.
Oh vad jag saknar att ha häst 
Resten av dagen får vi se om det blir att göra något alls då jag nu varit vaken i över ett dygn (igen) trots att jag har insomningstabletter, så antingen blir det slöa vid datorn/tv:n eller sova på soffan. Velvet är då trött och nöjd efter dagens aktiviteter (hon hittade en gubbe som kastade boll åt henne hela mötet vilket var ca 2 timmar), så henne behöver jag inte aktivera mer idag förutom rastning.
Om saker jag skriver idag (eller andra dagar) verkar röriga och/eller svåra att förstå så beror det dels på sömnbrist och ev på fel dos av en medicin (ska boka tid på lab för prover) så fråga om ni inte är säkra på vad jag menar med det jag skriver.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God eftermiddag.
Idag så har jag varit och handlat lite. Blev ett par rosa converse skor och en skinnjacka :) Sen var jag ute på en promenad med Minna och tränade lite :)
Snart ska jag äta sen ska jag ut med en kompis och gå med hundarna på en promenad :D
Gud vilken fin welsh :D Vad duktig den verkar vara också :D

#4 *ASG* Älskar minen på den bilden 
Ett litet tips om hon vill krypa under hindret är att börja med ännu lägre hinder och sakta höja allt eftersom hon blir duktigare på det.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God kväll :)
Har plockat undan lite i huset mm, vunnit en digitalfotoram jättebilligt på tradera, så glad :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Go kväll alla :) Här har det vart blåsväder o kom lite snö
Som tur är var det väldigt lite. Tagit det ganska lungt idag gått halvlånga promenader 3 st sen bus i trädgården Enja höglöper så jag bar henne lite på promenaden vart måttligt trött på envis hund ska bara stanna o lukta en droppe ska lämnas här o där. Stanna o glo på folk o var det hund vart det tvärnit svarta hundar åh vad alla var snygga. Tycker hon skött sig bra under löpet tjuter inte o piper inte bara grymt envis.
Jag har lite huvudvärk idag antar det är mensdags snart igen
ligger man med migrän ursh! Så nu dricker jag brustabblet med järn blä smakar rost länge efter man dryckit den
Ska ta mig i kragen o ringa läkare om detta problem trist är det. Hoppas alla får en trevlig o bra kväll!
3 härliga bilder du bjuder på gillar med bild 4 vilken min spänner verkligen läppen med
4 Söt bild :) Krya på dig :)
8 kul, de är inte billiga nya så njut av den ramen 
#9 Mens är inte roligt, jag har så ont i magen till och från första 1-3 dagarna, just nu t.ex :S Inte alls roligt, och jag blir irriterad med så ingen träning nu, stackars lillan i så fall (jag blir så lättirriterad så bättre att inte träna alls då) :D
Blir massa bilder på Lillan där i ;) Den spelar upp video och mp3 filer också:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.