en hund äntligen :)
hej allihopa :) i morrn skall vi och se på vår nya familje mdlem vi får han den 8 april .. cant hardly wait :) han är en blandning mellan powerpuff /papillon / dvärgpudel och bishon havanies … ni vet int hur glad jag är och de bästa av allt denna ägare såg inte nervärdernde på mej fasten jag e på sjukpension utan hon såg det som en fördel .. :) då får ju han sällskap hela dagarna … namn har vi redan tänkt ut han skall heta pax .. :) är sååå glad ..
**kjammm
**

Grattis! Är jätte glad för er skull, är säker på att valpen får det toppen hos er och att du har sjukpension kan ju vara en stor fördel då hunden slipper bli lämnad hemma i allt för tidig ålder och vara ensam hela arbetsdagar.
Bara en liten påminnelse, glöm inte att ensamhetsträna hunden även om det alltid är någon hemma eller att den alltid får följa med er, för det kan hända någon gång att den måste lämnas ensam hemma en stund och då är det bra om den är van och inte blir stressad av det. Många glömmer detta.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
tack så mycket anne ja de är verkligen en dröm som kommer i uppfyllelse så mycket problem som vi har haft ,, men nublir vi und ägare ÄNTLIGEN <3.. lägger kanske upp bild redan i morrn för vi skall fara o se på lill krypet i morrn :)
ja jag is int börja o bråka med en 13 årig flicka … :) jag var väldigt glad i dag men är det ej mer förstår int bara att vissa personer skall haka fast vid små saker … gör mej bara ledsen ..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad skoj med en liten vovve! Tack för gb inlägget på min hemsa. Hoppas det går bra med första besöket.
Vad roligt! Det är ju så spännande när man får hem den nya lilla familjemedlemmen så förstår din glädje! 
tack så mycket för ditt stöd iurochskur :) känns bättre ,, undrasers namn är inte det lättaste .. :) och som jag sa innan är det ju inte rasnamnen man umgås med utan hunden man får jo jag är väldigt glad över det … jo din hund är väldigt söt :) måste vara oerhört mjuk i pälsen :) kram på dej you saved my day vännen min <3
#13 Tack, hon är mjuk och go i pälsen.
Jag fatta vad det är för raser i din hund o passar på att Gratta dig/er :D Jag ser med bara fördel att ni ska ha hund du är hemma hela dagarna :D Så jag tror det komemr gå jätte bra, glöm inte dok att ensamträna den när den kommit upp lite i ålder det är alltid bra att ha en hund som kan koppla av själv med :D Ser fram mot se bilder på denna sötboll 
Grattis TS, jätte roligt!
Lycka till!
tack alla för ett stöd o era kometarer och michaela din ursäkt är godtagen i morrn kommer det bild på lill plutten ha en bra kväll allihop 
Spännande med bild!
Vad kul med en vovve, du är även välkommen att kika in på bichon iFokus eftersom du har en blandis med bichon frisé(?) eller havanais?
Ser fram emot bild 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Åh Grattis!
Längtar efter bild… 
23, havanais tror det står det i hennes första inlägg 
#25 Jo det står så där, men sen stod det i inlägg #4 (tror jag det var) som är tomt nu att det var en bichon frisé 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Jag har nu tagit bort alla kommentarer som inte har med trådens ämne att göra + redigerat bort sådana delar av kommentarer som inte följer ämnet.
NU återgår vi till att glädjas med bluebaby för att hon äntligen hittat en valp 
_**/Mvh Anne
jo rasen är dvärgpudel/papillon /bishon frise och powderpuff :) … så nu vet alla rasen på min kommande hund.. har dock massa tankar i huvet om jag är tillräckligt bra matte o såna aker och om jag klarar av o ta hand om hunden men har ju min sambo ti hjälp :) de jobbigt med såna tankar man vill ju va ja glad o är ju det givetvis int frågan om det men tror alla har haft liknande tankar som mäj ?? kram på er ..
#29 Jag hade också sådana tankar när vi skaffade Aramis. Oron för att inte klara av det blandades med glädjen över att äntligen få den efterlängtade hunden. Men jag är säker på att du kommer bli en jättebra matte åt vovven! Du är int eensam om att ha de oroliga tankarna i alla fall 
Jag känner också igen mig! 
Fast det tänkte jag först när jag hade det lilla knyttet i famnen påväg hem.
"Nämen jisses, vad *** har jag gjort?"
"Kommer jag orka med det här?"
Men det är klart att jag gjorde 

#29 Tankarna och oron över att inte vara en tillräckligt bra matte kan jag fortfarande ha ibland och då har jag snart haft Velvet i 5år och haft hundar hela livet.
Jag tror snarare att det är dessa tankar som gör oss till bra mattar/hussar just för att det driver oss till att göra allt vi kan och lite till för våra älskade djur.
_**/Mvh Anne
#33 Men vad vacker tös!
#33 Vilken sötnos!
Kul att du valde en liten tjej jätte söt flicka med.
Ska bli kul o följa lilla tjejen genom blandrashundar.ifokus 
Att inte vara en bra matte det tror jag någ man är eftersom man försöker att lära sig så mycket man om hundar. Men jag var oxå jätte fundersam o lite orolig över detta det har släppt jag tycker jag är en bra matte tar mitt ansvar o gör saker med hundarna, tar upp hundbajsen o tar dom till vetrinären när det är något.

Nej men guud så fin. Jag tror att det kommer gå super med den lille tjejen :D