Åh vad man önskar...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att man kunde ta en hund till. Här har vi en i behov av hem. Fasiken vad trist att det inte är läge just nu.
http://www.blocket.se/gavleborg/Akut_omplacering_liten_tik_32550025.htm?ca=9&w=2
Hoppas att hon får ett bra hem himmla billig tyvärr skapar den prislappen impulsköpare så jag hoppas verkligen de sållar ut en massa "impulsköpare". TS den skulle säkert passa Er kanon 
Vill ha vill ha….Shanti vill ha en kompis med…men det är liiite tidigt ännu för en kompis.
både ja o nej menar den hunden på anonnsen är ju inte direkt valp längre. Jag hade någ med funderat om jag våre du/ni dels känner du att du vill ha en hund till så varför inte? Vet inte det känns som att den hunden faktist kan passa Er samma typ av hund med som shanti o hon fostrar väl lite o tål o leka som tusan med lilltjejen med :D
Säger som min granne sa igår kväll. Förtur med att ha en hund till är att hundar leker med hundar de går inte o trajjar vad ska hända nu?! efter matte/husse/barn utan de leker o fattar vad ett nej är på hundvis. men men som du säger kanske är det för tidigt?
Nu ska du inte fresta oss- Det är verkligen rätt ras för oss och för Shanti.
4 
Jag tycker inte att man ska bestämma sig om man vill ha en hund till eller ej när man ser en annons. 
Just nu har du ju kollat runt lite på hundar (ja, så gör jag också), utan att egentligen vara intresserad.
Men när man kommer till en sån här annons är det klart att man blir varm i hjärtat och tänker att man klarar av en till hund.
Så om du bortser från annnonsen, känner du dig redo för en till hund, och skulle du då lika gärna kunna välja en annan hund?
Det är hemskt egentligen att h*n skriver "måste bort innan helgen" eller vad det nu var. Riktigt brutalt. Det är klart att det blir såhär då!
Att man egentligen inte vill ha från början men när man ser den annonsen så känner man sig redo.
Så bestäm du, vad känner du just nu? Klarar du av en till hund? Det är ditt val!
Borde kanske inte skriva det här….
Men är inte det här kanske en bra kompis/förebild för din hund? Hon är äldre och verkar stabil. 
#7 Tyst nu. Haha…
#7 Då kanske inte jag ska visa dig denna då? Shanti kopia på litet vis:
http://www.blocket.se/stockholm/Varldens_sotaste_varelse_maste_omplaceras_32554586.htm?ca=9&w=2
**Naaaaaaaw!! Och här i Stockholm också *blundar hårt*
**Nätmobbing 
#12 Japp. haha…jag tror du tar det med en klackspark. Kram på dig!
Tänker fortfarande på alla söta Shanti-kopior 
Tänk om jag kunde flytta in som granne till dig och vi tillsammans tog hand om alla Shantisar 
#14 Ja, vi kör ut mina grannar så kan du flytta hit. Haha…kan vi slå ihop trädgårdarna. Det vore nåt. 
**Jag kan erbjuda dina grannar ett byte mot en 3a på 83 kvadrat med en mysig hyra på 8011 kr. Rena kapet
I bytet ingår visserligen en dålig hyresvärd, men gillar man dunka-dunka och partyglada helger så finns rätt grannar här. Bra ljud har dom på surroundstystemet så det är bara att dra ett mess till dom och önska låt.