Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1182 ggr
rahl
0

Back on track

Vad är era erfarenheter av dessa produkter till hundar? Vi köpte ett hundfilt samt nättäcke till min äldre tös för att hon har ledproblem.

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har inte själv men har själv andvänt nacke/axel på mig själv Back on track :) jag tyckte det har hjälpt iaf :) Hoppas du får bra svar av andra som andvänt det på hund.

Workingdog
0

Jag köpte ett Back On Track täcke till min BC tös för en vecka sedan. Så har inte så stora erfarenheter av det. Men jag köpte det då vi tränar mycket och för att hon ska ha det mellan träningarna så att inte musklerna blir kalla och stela då dom skadar sig lättare då :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
0

Back On Track är kanon både för människor, hundar och hästar:D Rekommenderas!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

rahl
0

#1 tack ändå!

#2 jag har köpt i fredags så inte heller vet jag så mycket om men jag är nyfiken när och hur märker jag en skillnad :)

#3 tack!

[Forest]
0

Ja det är ju lite svårt o veta hur bra det är, jag har bara hört bra om sakerna. Jag hoppas att du/ni märker skillnad på hunden iaf :) Håller tummarna för att det ska hjälpa iaf :)

thilda-
0

Rekomenderar starkt Back on track…
Jag köpte såna där Benpaddar till min ponny och hon vart mycket bättre med dom efter en tids användning.. och en skeptisk ägare som jag prövade dom på mig själv före! eftersom jag har sån värk i ryggen/skuldrorna så sov jag en hel natt med dom under mig och var helt svullen och röd på ryggen efteråt MEN! jag var mycket mjukare och rörligare efteråt! helt underbar känsla! funderar väldigt mycket på om jag ska köpa back on track lakan och grejor med! och hunden ska även få sig ett täcke med :)