Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 3550 ggr
[iurochskur]
0

OT: Är våren här tro?

Vågar man hoppas att våren äntligen kommit? Nu har vi ett klart mildare väder i Surahammar, det har töat en massa och man ser äntligen marken! En fluga såg jag med som kommit ur dvalan.

Shanti har aldrig sett marken förut då hon ju var nyfödd i september.

Hoppas att härliga våren är här nu!

Fridaaaa
0

Jag vågar nog inte hoppas då vi har minst 1 dm snö kvar :( Fastän jag bor i Blekinge, bara denna delen av blekinge typ om har så pass mycket snö :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Workingdog
0

Njaa man ska väl inte hoppas på för mkt. Här är det plusgrader nu och sådär. Men mycket snö kvar! Menmen hoppas kan man väl iallafall göra ;)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Vargnatt-]
0

Jag vågar inte hoppas här i Värmland, hoppas jag kommer det dyka ner ett lass snö till bara för att krossa mitt hopp Tungan ute

PetraKarin
0

Jag hoppas verkligen det. För här var det inte länge det var ordentlig snö. Det har mest varit is, grus och blåst. 
Vintern är jättekul tycker jag, om det är ordentlig snö. Men eftersom det inte är det här längtar jag till vår och långa dagar utomhus :)

Vosjes
0

Vi här i Stockholm har fortfarande en hel del snö kvar men det smälter undan för undan och hundbajs korvarna från vintern börjar blomma upp mer och mer så det är nog vår på gång!

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Workingdog
0

#5 Klockren beskrivning! Var sådär lite mindre roligt när jag skulle fota kaninen, fick en jättebra bild, men så ser jag att det ligger hundbajs i bakrunden -.-

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Forest]
0

6 hahahaha Flört du får sudda bort skiten.

Här hoppas jag på lite vår vi har hört talgoxe sjunga sin vårsång o vi gick i härlig vårsol. Har sett mer typiska vårfåglar men de kom ju lite tidigt då vintern slog till igen o lura alla. Men i Östergötland kan allt våren vara på G, snö kvar men även lite småblask i går iaf idag känndes det kallare. Jag är trött på vintern men jag ser väl inte fram mot blaskväder o sånt som hör till våren :P