Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 3882 ggr
Vosjes
0

Hur kan man inte bli glad ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När man är deppig och ser det här dum-söta ansiktet som tittar på dig Skrattande

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[Vargnatt-]
0

Haha vilken härlig bild, jag känner igen den där minen, Aramis brukar se nästan likadan ut ibland, det går inte att göra annat än le då Skrattande

Vosjes
0

Visst är den synd bara att fokus ligger på fel ställe annars hade det vart en klockren bild och man kan verkligen ingenting annat än att le när de tittar på oss med den blicken.

Tänkte även berätta att det svarta i hennes mun är inte en saknad tand utan det är lite päls då hon är ny borstad på bilden och gärna smakar lite på sig själv så ingen behöver fundera i framtiden.

[Forest]
0

Härlig bild ser verkligen glad ut :=)

[Yezz-an]
0

Hahaa! Jag kollade in den 'saknade' framtanden Flört Läste sen att hunden gillar smaken av sig själv Skrattande

Vosjes
0

Hehe  jag tycker fortfarande att det ser ut som att en tand saknas men det är bara päls som är fast klibbad i tungan och händer ner typ runt tanden och det var inte lätt att få henne att låta mig ta bort pälstussen heller då hon alltid blir så lekfull efter att vi borstar henne.

Dock ser det lite roligt ut när hon får tag på all bort bortstad päls och går runt med ett stort svart skägg Tungan ute

[Yezz-an]
0

Jag har också en liten skägg-fia hemma Glad Vi har två pälsiga hundkojor hemma. När dom var nya och hundarna busade runt, så lossnade det tussar från hundkojan.
Min lilla skägg-fia sög in tussar i munnen som sen hängde som skägg  Tungan ute

PetraKarin
0

Haha söt!

Min gillar också att äta päls, både sin egen när hon borstats men framför allt kaninens! Han är ett lejon och har lång tunn fluffig päls och fäller ständigt. Så hon plockar både från mattan och honom när hon kommer åt. Hon äter även mitt hår men det klarar inte magen av, har sett nystan av låånga mörka hår i hennes kräks. Haha!

Vosjes
0

Haha jag har bara två långhåriga katter - som tur är står hon inte och betar päls på dom men om matte eller husse borstar då har vi en stor hund som brottas leker och springer runt med pälsen över hela huset.

[Yezz-an]
0

Jag sitter och leeeeeeeeer Glad Helt underbart att få läsa om andras päls-ätande hundar. Jag har varit irriterad på att mina jyckar ständigt ska suga i sig pälsen när jag borstat katten. Nu vet jag att jag inte är ensam om päls-brottnings-matcher Tungan ute

Workingdog
0

Nej men guud så söt :D Ja man kan inte annat att le när dom tittar på en med en liten korkad men söt min ;) Det händer väääldigt ofta här hemma xD

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Vosjes
0

Jag sitter också och ler här - första man ser är ju den där dumma minen på min hund blir lika full i skratt varje gång ser bilden!
Nej du är verkligen inte ensam då jag har haft fyra hundar som tuggar i sig bort borstad päls.

Det händer väldigt ofta här också - lite för ofta faktist och inte bara från hunden heller Skrattande

Workingdog
0

#11 haha här kommer det sånt från allt djur ;) Spec kaninerna ^^ Dom ser lite dumma ut ibland xD Jag sitter och ropar på dom och sådär, då kan dom bara sätta sig coh kolla på mig som om jag var dum i huvudet :P Sen går dom därifrån.. Hmm.. gillar att retas? ja ngt xD

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Vosjes
0

Haha. Här hemma brukar vi vakna av två katter och en iller som står och tittar på en sådär precis när man öppnar ögonen.
Hunden gör det bara ibland som tur är - annars hade man ju dött av skratt. ;o)