Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 3180 ggr
[iurochskur]
0

OT - Era intressen utöver hund?

Nu är jag nyfiken, vad har ni för intressen utöver hundarna?

Själv så är jag en plåga för mina barn och make samt grannen vägg i vägg. Haha. Värför kanske ni undrar?

Jag ÄLSKAR att sjunga vad jag än gör här hemma, när jag badar/duschar, när jag diskar och ja allt annat jag gör. Mina barn har till och med börjat sjunga massor om dagarna. Sen är jag en som gillar att pyssla och göra smycken, måla teckna och rita. Jag gillar rökelser med.

Lite om mig, nu vill jag veta era fritids passioner.

[Vargnatt-]
0

Jag gillar att läsa, älskar att försvinna in i böckernas värld ett tag! Så fotar jag mycket, mest djur och natur. Pysslar gör jag också, gör smycken Glad. Skriver en del också när humöret är rätt. Sjunga tycker jag också om, men det gör jag mest när jag är ensam hemma så är mest djuren som får stå ut med det Tungan ute

Fridaaaa
0

(ändrade rubriken så att man ser att det är en OT-tråd)

Mina andra intressen är fotografera, mina andra djur (marsvin,kanin,höns,katt), vara ute (vår/sommartid), träna hunden, datorn, tv.spel mm :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Ett par av mina intressen är matlagning och träning.

Michaela-N
0

Hamstrar, åka skridskor, lyssna på musik och fota Skrattande

Workingdog
0

Mina andra intressen utöver hundarna är Kaninerna, kaninhoppning, de andra djuren sen även lite handboll. Dock spelar jag inte det längre då jag inte har tid. Men tycker fortfarande det är roligt :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Empisen]
0

Fotografera, mina andra djur (råttorna, hamstern, fågeln), lyssna på musik, parkour. Ja det är allt jag kommer på för nuet, sen älskar jag att åka skidor, dock händer det inte så ofta..
Sen är jag också en sån som sjunger jämt och ständigt.. Om jag inte sjunger så nynnar jag.. Kan börja sjunga då jag hör ett ord som är med i en låt.. Haha, men sjunger aldrig öppet, för jag kan inte sjunga egentligen.. Tungan ute

AnneN
0

Andra intressen förutom hundar är:

Andra djur, har katter, råttor & gerbiler men gillar det mesta som inte har mer än fyra ben.

Se film, sitta vid datorn (speciellt på iFokus), laga mat, baka (ibland), umgås med vänner, lära mig nya saker och söka fakta, mm.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Yezz-an]
0

Motorcyklar, stunt, snabba bilar, foto & film (framför kameran).
Sen vet jag inte om jag kan kalla träningen för ett intresse. Men många timmar på gymet blir det. Jag har liksom inget annat val om jag ska kunna fortsätta leva ett aktivt liv. Så gymet är mer ett MÅSTE än intresse.

Vosjes
0

Utöver hundarna är det väl en oändlig lista vad som intresserar mig men här är några få utvalda intressen

Fotografera
TV- och dator spel
Djur av olika slag
Matlagning
Resa

Jag har både katter, illrar, gnagare och har haft reptiler, fåglar med mera så jag har lite fullt upp med djuren hela dagarna.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

[Forest]
0

Jag har hästar och försöker engargera mig i hemlösa katter. Men utöver djur så är det familjen som går före har inte så mycket intressen hinner inte med allt. Jo föresten jag gillar att måla möbler eller hotta upp dom lite om de är fula, har en kista som ska få nytt yttre färg och tror det blir plastdukar lite olika färger.

Maja2
0

Förutom hundarna så är det träning.

Marie80
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förutom mina hundar, så älskar jag att måla, både akvarell och olja och går även på akvarell, så givande och lugnande …har alltid älskat att skapa, tycker även om att pyssla, ge presenter till nära och kära, med egna saker jag pysslat ihop som kort , jag gillar även att fota, gå på bio, älskar böcker, film och att skriva, och att umgås med mina vänner, nära och kära….

idaah
0

förutom hundar så tycker jag om att fotografera och såklart mina andra djur. :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[rightPAW]
0

Utöver hundar som är min största passion här i livet så är jag intresserad utav hästar, andra djur (har två katter nu men även det mesta inom djurväg intresserar mig) fotografering, motorer (bilar, moppar etc) bodyart, främst piercings och tatueringar, böcker, filmer, naturen, umgås med vänner, resa.

LinaK
0

Andra intressen är andra djur mest katter. Annars gillar jag film, musik, data, inredning, fotografera, skidskytte och längdskidåkning (inget jag sysslar med själv, men jag följer alla tävlingar i Världscupen och dylikt) matlagning om jag slipper disken Tungan ute

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Empisen]
0

Åh, glömde säga att jag har ett stort intresse för fordon också, speciellt lastbilar.. ;)

[4paws]
0

just nu är det datan+ valparna

sen vet jag inte vad som kommer hända :/ mitt liv har tagit en ny vändining och jag vet inte  vart den för mej. jag har ju blivit singel och fått timjobb :D

men jag gillar att skriva och har haft flera populära bloggar. nu kom jag på en sak till:D att fånga en killes hjärta :D:D

jänkare är poppis för mej med :)

Namiko
0

Förutom hundarna så är det andra djur (har katter också just nu men det mesta som inte är insekter eller spindeldjur intresserar mig), mat (både matlagning, bakning, att äta, kost och näringslära), språk (vill lära mig kinesiska), relationsteori, odling (mest grönsaker och kryddor men börjar få upp ögonen för krukväxter också) och en massa annat :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

jahadu
0

Utöver hund så är det andra djur, främst mina kaniner som jag tävlar i kaninhoppning med och har gjort i ett antal år. Föder även upp kaniner och håller på att regga uppfödningen.
Är intresserad av i princip allt som innefattar djur =)