God förmiddag 26/2 -10
Idag ligger det på nollan ute, skönt, hoppas det går mot varmare tider :)
Tänkte ta en långpromenad med Lillan i eftermiddag, hon har så mycket överskottsenergi just nu :) Förstår inte vart all energi kommer ifrån, hon är som en stor valp hehe vårkänslor trots all snö? :)
Ha en bra det! // Frida & Lillan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ooh vad mysigt :) här skulle det varit -3 enligt vädret men just nu ligger det på 3 plusgrader :D Var ute en timme med hundarna vid 9 och det var jättefint väder, ångrar att jag inte tog med kameran ;)
Fina lillan!! Minna har också lite överskottsenergi just nu. Har haft såå mycket i skolan, uppsatser och rapporter som skulle lämnas in i veckan så har inte hunnit med så mycket. Men nu är det lov och vi ska vara ute en massa och träna :D'
/ Jennifer, Minna och Tyra
God förmiddag!
Här är det också behagligt ute. Inget att klaga på och det töar på sina ställen.
Kollade aftonbladet idag och såg att ytterligare en bigbrother deltagare tagit livet av sig. Aftonbladet valde att inte nämna vilken deltagare och jag är ju så fruktansvärt nyfiken så jag lyckades luska fram det ju. Så jag mailade faktiskt aftonbladet och berättade att det tyvärr inte är så hemligt som dom vill påskina.
Här hemma ska vi snart iväg till Shantis bästis Jatzi för att leka av henne lite.
Önskar en trevlig helg.

#2 whaaat ;o Har 2 st tagit livet av sig ;o Why?
#3 Den första var Samuel som deltog 2006, han dog tidigare genom självmord tror jag. Han efterlämnade sig en son och sin partner. Läs mera i denna blogg:
http://fredzilla.blogspot.com/2008/07/jag-misstnker-att-en-bekant-till-mig.html
Sen nu i dagarna så dog även Rebekah Johansson också hon genom självmord. Här kan ni läsa mera om det:
http://thehellofhannastacia.blogspot.com/2011/02/big-brother-rebekah-dod.html

#4 Oj.. Nej usch, självmord är inge roligt! Börjar alltid tänka på min kompis då, hennes pappa begick självmord… :/
#5 Tragiskt när någon väljer att avsluta sitt liv. Finns ALLTID en bättre lösning än att efterlämna sig människor i sorg. Att be om hjälp när det är tufft är kanske svårt, men värt det för att undvika sådana här senarion. Unga friska och älskade människor.
#1 Tack ja hon har mycket energi just nu :D
Big brother är bara ett skitprogram, förstår inte varför det finns över huvud taget!!!

#7 håller med! Jag tittar inte ens på det. Har aldrig gjort heller.
#8 Inte jag heller, blir oftast bara skit för dem som är i slutändan och det tillför inte direkt något bra.

#9 om jag ska vara ärlig så vet jag knappt vad dom gör i big brother (a'
#10 Jadu super, festar, är allmänt otrevliga, har sex med alla typ haha :) Gör uppdrag xD Så kan jag väl beskriva det haha

#11 haha okej xD typ ett icke sevärt program helt enkelt ;)
#12 Nej det är inget att se xD
Här har det varit så underbart väder idag. Bara ett par minusgrader, och det känns ljuvligt när vi haft kring -30 såpass länge. Idag har det blivit två stycken Entimmespromenader. Var så sugen på att gå mil-rundan, men min nytillkomne flockmedlem från spanien är alltför otränad för den rundan än så länge.
Go kväll 
Idag åkte vi bort till Enjas uppfödare och hade heldag med henne o hennes underbara pudlar samt pluspudlar alltid nån/ett par extra där. Alltid lika underbart o vara hemma hos henne o vad jag trivs bra med henne så varm o fin person samt underbart trevliga pudlar. Enja älskar åka dit även att hon blir badad o klippt
Vi gick en fin vinterpromenad bla på vättern där isen ligger tjock. Enja trivdes fint med vandra på Vättern äta lite is mumms alla gick omkring o käka is. Lite pudel rejs o bus, dottern var mycket med hennes mellanpudel en herre på snart 9 år de hittar varandra varje gång vi är där o han väljer rätt person alltid händer det något när man är med henne. Allt från konster som ska göras till gömma en leksak till att kramas o klappas. Är så sött o se barn o hundar men blir varm i kroppen när man ser deras vänskap. Det är vad vi har gjort idag :)
Kolla in bilden dottern med ankledet