Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 3424 ggr
Fridaaaa
0

Go förmiddag 24/2 -10

- 5 grader men tyvärr ingen sol ute!
Ska gå en liten sväng med Lillan idag hade jag tänk, måste städa med, huset ser ut som en enda röra:P Så Lillan får stå ut med bara liten promenad idag :)

Ha en bra dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[iurochskur]
0

Godmorgon/förmiddag!

Shanti vill inte gå längre prommisar idag, det är för kallt. Så vi nöjer oss med en bit utanför dörren dock lite oftare så hon inte kissar inne.

Hon har börjat småkissa lite här och var på promenaderna och dessutom "markeringskissa" inne bara små små skvättar. Hmm…

-26 imorse och det lyser ingen sol här direkt.

idaah
0

Go förmiddag!

Funderar på att gå ut och gå en lång runda i skogen med vår ena hund som är 10 månader med min mamma om hon vill för att här är det fint väder och sol.

Men imorron så ska jag och min mamma till göteborg för att se på göteborgs horse show. :D

Sen vill jag önska alla en fin/trevlig dag idag. Glad

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Vargnatt-]
0

Här är det mulet, har småsnöat hela morgonen och sist jag kollade låg det på -15 grader. Har varit ute en sväng med Aramis och svärmors hane Alec, men mår underligt i kroppen idag så blev inte så jättelång. Får hoppas det går över under dagen med vila så kan jag ta en längre ikväll istället.

Hoppas ni har en trevlig dag allihopa Glad

Workingdog
0

Go eftermiddag!

Sitter och skriver en labbrapport för NO:n som ska vara inne imorgon. Har hjärnsläpp, den är 580 ord just nu.. Såå jobbigt.. Och inte fick man någon hjälp när man inte förstod heller.. Måste ta en paus och då sitter jag här ^^

Jaja nu till det bra här ;) Idag är det årsmöte på klubben. Är såå spänd, då jag kanske kommer med i styrelsen ^^ Wiie. Men TUR att pappa köper busshäfte till mig så jag slipper gå 40 min dit i typ -13 grader.

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

AnneN
0

Goéftermiddag får jag väl säga då, blev en lite väl lång sovmorgon för mig då jag just vaknat, men å andra sidan så hade jag svårt att somna i natt.

Blir nog en rätt lugn dag här idag då jag känner mig seg.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Michaela-N
0

Godkväll!
Jag är ruskigt arg på min mor just nu. Ska snart gå ut med Hugo.

Karmatarerskanise
0

#6 Då får du promenera bort ilskan :)

Godkväll allesammans!

Hoppas alla haft en bra dag. Själv sitter jag här och fryser. Ska göra lite mangote strax.