Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: ot-off-topic
Läst 3857 ggr
[iurochskur]
0

Ej inne på ett tag

Tack vare klantighet från våran internet/telefoni/tv leverantör så kopplas inte vårat in förrän den 9 februari!! Så jag fick idag låna internet av min syrra. Ville bara berätta vart jag och Shanti tagit vägen. =)

Karmatarerskanise
0

Hemskt störigt när det krånglar!

[Yezz-an]
0

Jag trodde du hade fullt upp med flytten  Glad

Har du flyttat nu? Fått med dig alla djuren? Resten är inte lika noga  Flört

[iurochskur]
0

Vi har flyttat ju. I lördags sov vi första natten i nya hemmet. Ja vi fick med oss våran hund, och barnen naturligtvis. Dammråttorna fick stanna.

twinkime
0

Bra då vet man dte varför du inte är inne på ett tag. Men skönt att flytten har gått bra och att ni fått med er alal viktiga saker =).

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[iurochskur]
0

#4 Ja, jag fick visst lite krångel med att koppla in allt i tid. Saknar Blandrashundar.ifokus….

Shanti trivs bra i nya lägenheten. Vi med faktist.

[Forest]
0

Här flytta vi i Lördags nätet o tele fixat på tidsdag :) Ändå var jag väldigt sen med beställa flytten på tele/nätet pga missa det. Men men snabba var dom tack o lov för det eftersom vi har iptele med :) Hoppas att allt är bra med Er o att flytten gått bra. Är ju massor o göra även när man fått med sig allt phu allt ska hitta sin plats… Hälsa lilla Shanti

Michaela-N
0

#3 Har du inga hamstrar kvar?

[iurochskur]
0

#7 Skicka ett pm vet jag. =)

Fridaaaa
0

Jobbigt när det krånglar

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[4paws]
0

TS jag hoppas du menar 9 mars, för 9 febuari har redan varit

jag saknar dej och vår roliga mejlkontakt! har massor att berätta så mejla när du är tillbaka :D

[Forest]
0

TS Har du nät nu? Glad

[iurochskur]
0

nepp, telia krånglade ännu mera och nätet kommer förhoppningsvis igång på Måndag. Jag är inte road alls av deras dumma löften. Skriver från syrran nu.

[Forest]
0

12, Åh vad trist när det ska strula förstår att du blir trött på sånt. Flytta ni till hus eller var det lägenhet? har ni kommit i ordning? Hoppas ni får nätet o allt på måndag och att de bjuder lite gratis nät nu efter strul :)

MoaW
0

åhh va trist, vi fick bråka i månader innan vi fick vårat internet och telefoni!! Hoppas det går snabbare för er Obestämd

då hade vi ändå gjort upp innan så att allt skulle vara fixat tills vi flyttade in, men inte då…

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[iurochskur]
0

Nu är internet igång, men telefon är inte i bruk än! Jag fick veta i lördags att dom gett bort vårat nr till den nya i våran gamla lägenhet!! Trodde inte dom får göra så….

Fridaaaa
0

#15 Får dem inte tror jag, ni har rätt till att ha kvar erat gamla nr om ni vill

[iurochskur]
0

#16 Tack. Ja klart vi vill ha vårat nr kvar. Vi vill inte tvingas skaffa nytt för att vi flyttar.

Karmatarerskanise
0

Har man anmält att man ska behålla sitt gamla nummer så ska dom inte ge bort det.

Fridaaaa
0

#17 Men har ni, som hera säger, anmält att ni ska ha kvar erat gamla nr? Annars kan dem tyvärr "ge" bort det

[iurochskur]
0

#18 Vi anmälde överflytt från gamla till nya adressen. Så vi tog inte bort vårat nr i flytten.

Karmatarerskanise
0

Underligt att dom har gett ert nummer till någon annan då. Vad säger dom om det?

[iurochskur]
0

#21 Dom skyllde på en underleveratör som kopplat fel och som ska komma idag och koppla in telen. Så skulle vi få 1200:- avdraget för sveda och värk. Men jag har ingen förhoppning om att vi får telen inkopplad idag då dom struntat i oss två ggr nu.

Fridaaaa
0

#22 Dåligt stil :S

Karmatarerskanise
0

#21 Låter ju bra om dom kopplar in den idag, annars är det ju ganska meningslöst att lova sådant.

[iurochskur]
0

#24 Telen är nu igång. Vi fick tillbaka depositions avg. på 3000:- lite tidigare som plåster på såren. Nice.

Karmatarerskanise
0

#25 Vad bra :D

[Yezz-an]
0

Det var inte illa pinkat Glad Dom har väl läst din tråd och var oroliga för att du skulle nämna vilket bolag det rör sig om Tungan ute

[iurochskur]
0

#27 Haha, ja det kanske är så. =)