älskar jag rean eller?!?!
varit i helsingborg idag med en polare :D det visade sig att grizzly hade flyttrea :D då kunde man inte låta bli eftersom det snart väntas tillökning!
Detta var det jag hittade, som passade mej;
1 st vattenflaska med skål 25 kr
1 st stadskoppel 34 kr
2 st nappset 19 kr/ st (vill hålla på med avel i framtiden)
4 st mjölkbars 2.50 kr/ st
1 st rostfri skål 20 kr
1 st trimkniv 15 cm 27 kr
2 st blinkis (som en berlock som lyser) 25 kr/2 st
1 flaska dental frech (tänkte testa) 37 kr
1 st godisbag 44 kr
1 rostfri skål till 22 kr (skulle varit samma men tog fel)
1 st röd kong 1-10 kg 25 kr
totalt gav jag ca 300 kr för allt… räknade nyss ihop på kvittot, hade jag köpt det till ord pris hade jag gett över 1200 kr!!!!! säg att jag tjänat 1000 kr jämt på detta :DD
*på sakerna står det 50% men eftersom det var slutspurt så var det 75% istället*
Rea är bäst!:) Man får passa på och fynda då ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vilka bra fynd, alltid kul när man kan fynda o på bra saker med rea det älskar jag med 
Vad härligt alltid kul att shoppa på rea. Nu har du i alla fall saker =)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
Alltid kul med rea, och det var ju inga dåliga priser inte :)
Kul med så bra fynd med på rea 

Wow snacka om fynd du gjort 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1# ja det är underbart :D:D synd bara att man inte visste det tidigare :/ såg en på väla som hade köpt en hundbädd :/ hade lätt behövt en sån med men jag får väl köpa det någon annanstans :P
2# ja hur vanligt är det att zoobutiker har rea!!! man får ju passa på när man har chansen! ska dock bli kul nästa gång man kommer hit. de ska ha mekonomens (för er som känner till området) lokaler så nu kommer man kunna ta med sig hunden in :D
3# hade gärna hittat mer haha
4# eller hur!! tog lite onödigt med, men det var ju billigt!!
5# eller hhur :D:D
6# tack så mycket :D:D

Haha, låter precis som när jag är ute och shoppar till mina kära fyrbenta. Man måste passa på när de är rea. :)
8 oja rea är kalas själv väntar jag ut en rea på ett ställe de rear ut täcken kalasbilligt vill ha en overall och ett lättare täcke till Enja. Chanel ratar täcken går itne en meter med täcke tyvärr :S ändå är hon en fryslort. får se om jag hittar något fint halsband åt den damen för det ska bli rätvist 
Kanonköp! 
8,9, 10 # tackar :D:D